Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Nieuwe naam!
Adelyna
Landelijke ster



Ik heb een nieuwe naam! Ik heet vanaf nu Equality!

Mijn oude namen waren: Melisandre, Florenthe en xilovehimx
Bye 
Xoxo Maureen
Anoniem
YouTube-ster



Florique was bezet, jammer :c

Maar deze is ook awesome!
Adelyna
Landelijke ster



Florique was bezet, jammer :c

Maar deze is ook awesome!

Eerst niet, maar na dat topic, en dat diegene wist dat ik deze naam nam, heeft diegene die naam gebruikt. 
Anoniem
YouTube-ster



Florique was bezet, jammer :c

Maar deze is ook awesome!

Eerst niet, maar na dat topic, en dat diegene wist dat ik deze naam nam, heeft diegene die naam gebruikt. 

Tsss, wat laag o.o!
Adelyna
Landelijke ster



Florique was bezet, jammer :c

Maar deze is ook awesome!

Eerst niet, maar na dat topic, en dat diegene wist dat ik deze naam nam, heeft diegene die naam gebruikt. 

Tsss, wat laag o.o!

Haha beetje maar ja
gwendo
Landelijke ster



leuke naam
Adelyna
Landelijke ster



leuke naam

Ty!
Adelyna
Landelijke ster



hh
Fame
Internationale ster



Florique was bezet, jammer :c

Maar deze is ook awesome!

Eerst niet, maar na dat topic, en dat diegene wist dat ik deze naam nam, heeft diegene die naam gebruikt. 

Jeetje wat kinderachtig. 
Fame
Internationale ster



Maar ik vind deze naam ook tof!
Adelyna
Landelijke ster



Florique was bezet, jammer :c

Maar deze is ook awesome!

Eerst niet, maar na dat topic, en dat diegene wist dat ik deze naam nam, heeft diegene die naam gebruikt. 

Jeetje wat kinderachtig. 

het grappig is nog dat diegene ook op dat topic heeft gereageerd, van dat ze wel een nieuwe naam wist. ik had een competitie voor een nieuwe naam xD
Adelyna
Landelijke ster



Maar ik vind deze naam ook tof!

ty :)
Ralsei
Internationale ster



Dat is waarom ik mijn naam ook geheim hield voor sommige mensen tot ik het ging veranderen
Adelyna
Landelijke ster



@Elsa, ik wou gelukkig niet de naam Florique, maar zat wel te twijfelen tussen Equality of Florique
alishakusx
Straatmuzikant



Leuke naam babey xoxo
Adelyna
Landelijke ster



@alishakusx ja he!! Haha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste