Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
SMT
Desere
Landelijke ster



Ik mis mijn lieve collega's wel hoor. Ook al ben ik net een dag pas geen SMT'er meer, ik zal  het team niet opgegeven. They are still my team :$ 

Shots
YouTube-ster



Welke had je? Instagram, Facebook of Twitter?

Wel jammer dat je gestopt bent ja!
Desere
Landelijke ster



Welke had je? Instagram, Facebook of Twitter?

Wel jammer dat je gestopt bent ja!

Twitter. 

Ik ben niet vrijwillig gestopt, maar dat is iets tussen mij en Lianne, maar gelukkig hebben we het uitgepraat (denk ik?) 
Desere
Landelijke ster



Maar als er weer verkiezingen komen voor het SMT Twitter,  ga ik zeker solliciteren :)
Shots
YouTube-ster



Welke had je? Instagram, Facebook of Twitter?

Wel jammer dat je gestopt bent ja!

Twitter. 

Ik ben niet vrijwillig gestopt, maar dat is iets tussen mij en Lianne, maar gelukkig hebben we het uitgepraat (denk ik?) 

En je kan niet terug in het team?
Desere
Landelijke ster



Welke had je? Instagram, Facebook of Twitter?

Wel jammer dat je gestopt bent ja!

Twitter. 

Ik ben niet vrijwillig gestopt, maar dat is iets tussen mij en Lianne, maar gelukkig hebben we het uitgepraat (denk ik?) 

En je kan niet terug in het team?

Voorlopig sws niet geloof ik? Dat moet mijn team zelf willen, en vooral Lianne ofcourse.
Shots
YouTube-ster



Twitter. 

Ik ben niet vrijwillig gestopt, maar dat is iets tussen mij en Lianne, maar gelukkig hebben we het uitgepraat (denk ik?) 

En je kan niet terug in het team?

Voorlopig sws niet geloof ik? Dat moet mijn team zelf willen, en vooral Lianne ofcourse.

Jammer!
Account verwijderd




Maar als er weer verkiezingen komen voor het SMT Twitter,  ga ik zeker solliciteren <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

ik dacht dat je stopte?
Account verwijderd




Ik dacht dat je de politie erbij had gehaald tegen vp :')

Desere
Landelijke ster



Maar als er weer verkiezingen komen voor het SMT Twitter,  ga ik zeker solliciteren <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

ik dacht dat je stopte?

Ja dat wilde ik doen ja, maar dat was omdat ik boos / teleurgesteld was. Maar zoals ik al zei: ik heb gepraat met Lianne. Maar als ik hier niet meer welkom ben, dan kan je het ook gewoon zeggen ;)
Desere
Landelijke ster



Ik dacht dat je de politie erbij had gehaald tegen vp :')

Dat heb ik niet gedaan. Dat was een heel ander persoon. Ik denk dat je mij vergist met iemand anders.
Desere
Landelijke ster



Ik dacht dat je de politie erbij had gehaald tegen vp :')

Dat heb ik niet gedaan. Dat was een heel ander persoon. Ik denk dat je mij vergist met iemand anders.

Nee, ik weet heel zeker dat jij dat gezegd hebt en dat je met bewijzen ging komen waar het geld 'heen zou gaan'. 

Haha ik weet niet wat jij nou allemaal in je hoofd hebt zitten, maar dat is totaal niet waar. Op gsm werd verteld dat er leden aangiften zouden doen tegen vp. 

Waarom zou ik aangiften doen? Ik heb geen enkele reden.. oh me badge is weg, nu moet ik zeker aangiften daarvoor doen, lol.

Ik vind dit wel een onterechte beschuldiging. Maar ik was niet van plan om verder over het drama van gister te praten, daar word het niet beter op. Let it go.
Desere
Landelijke ster



Nee, ik weet heel zeker dat jij dat gezegd hebt en dat je met bewijzen ging komen waar het geld 'heen zou gaan'. 

Haha ik weet niet wat jij nou allemaal in je hoofd hebt zitten, maar dat is totaal niet waar. Op gsm werd verteld dat er leden aangiften zouden doen tegen vp. 

Waarom zou ik aangiften doen? Ik heb geen enkele reden.. oh me badge is weg, nu moet ik zeker aangiften daarvoor doen, lol.

Ik vind dit wel een onterechte beschuldiging. Maar ik was niet van plan om verder over het drama van gister te praten, daar word het niet beter op. Let it go.

Tja, ik heb screens gekregen van mensen en die zijn echt, want ik zag het zelf ook. Beetje jammer dat je jezelf voor de gek houd. But okay, laat het. 

Gaan we weer met de screens hoor.. ik wil de berichten er wel bij pakken, no problem.
Account verwijderd




Nee, ik weet heel zeker dat jij dat gezegd hebt en dat je met bewijzen ging komen waar het geld 'heen zou gaan'. 

Haha ik weet niet wat jij nou allemaal in je hoofd hebt zitten, maar dat is totaal niet waar. Op gsm werd verteld dat er leden aangiften zouden doen tegen vp. 

Waarom zou ik aangiften doen? Ik heb geen enkele reden.. oh me badge is weg, nu moet ik zeker aangiften daarvoor doen, lol.

Ik vind dit wel een onterechte beschuldiging. Maar ik was niet van plan om verder over het drama van gister te praten, daar word het niet beter op. Let it go.

Tja, ik heb screens gekregen van mensen en die zijn echt, want ik zag het zelf ook. Beetje jammer dat je jezelf voor de gek houd. But okay, laat het. 

wow je bent echt hypocriet
Desere
Landelijke ster



Nee, ik weet heel zeker dat jij dat gezegd hebt en dat je met bewijzen ging komen waar het geld 'heen zou gaan'. 

Haha ik weet niet wat jij nou allemaal in je hoofd hebt zitten, maar dat is totaal niet waar. Op gsm werd verteld dat er leden aangiften zouden doen tegen vp. 

Waarom zou ik aangiften doen? Ik heb geen enkele reden.. oh me badge is weg, nu moet ik zeker aangiften daarvoor doen, lol.

Ik vind dit wel een onterechte beschuldiging. Maar ik was niet van plan om verder over het drama van gister te praten, daar word het niet beter op. Let it go.

Tja, ik heb screens gekregen van mensen en die zijn echt, want ik zag het zelf ook. Beetje jammer dat je jezelf voor de gek houd. But okay, laat het. 

Maar kom maar op met die printscreens dan, dan gaan we ze vergelijken met mijn topic berichten van gosupermodel ;)
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld