Psychopath schreef:
FindingNemo schreef:
Nee, ik weet heel zeker dat jij dat gezegd hebt en dat je met bewijzen ging komen waar het geld 'heen zou gaan'.
Haha ik weet niet wat jij nou allemaal in je hoofd hebt zitten, maar dat is totaal niet waar. Op gsm werd verteld dat er leden aangiften zouden doen tegen vp.
Waarom zou ik aangiften doen? Ik heb geen enkele reden.. oh me badge is weg, nu moet ik zeker aangiften daarvoor doen, lol.
Ik vind dit wel een onterechte beschuldiging. Maar ik was niet van plan om verder over het drama van gister te praten, daar word het niet beter op. Let it go.
Tja, ik heb screens gekregen van mensen en die zijn echt, want ik zag het zelf ook. Beetje jammer dat je jezelf voor de gek houd. But okay, laat het.