Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Het is eigenlijk best grappig
Angelyn
Straatmuzikant



om nadat een mod 'Ik sluit dit' zegt een punt te typen.

Angelyn
Straatmuzikant



.
Anoniem
YouTube-ster



haha
Angelyn
Straatmuzikant



.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik snap je punt niet???
Maar dit hoort neem ik aan niet bij kleding, dus ik zet het even bij Game.
Angelyn
Straatmuzikant



Ik snap je punt niet???
Maar dit hoort neem ik aan niet bij kleding, dus ik zet het even bij Game.

Sinds wanneer staat ie bij kleding? uhu
Anoniem
Wereldberoemd



Ik snap je punt niet???
Maar dit hoort neem ik aan niet bij kleding, dus ik zet het even bij Game.

Sinds wanneer staat ie bij kleding? uhu

Sinds je hem bij kleding had geplaatst, hahahaha
Angelyn
Straatmuzikant



Ik snap je punt niet???
Maar dit hoort neem ik aan niet bij kleding, dus ik zet het even bij Game.

Sinds wanneer staat ie bij kleding? uhu

Sinds je hem bij kleding had geplaatst, hahahaha

lol
Shots
YouTube-ster



Ik snap je punt niet???
Maar dit hoort neem ik aan niet bij kleding, dus ik zet het even bij Game.

goeie

ik snap jeĀ puntĀ Ā niet

IHIHI

AHAHAHAHA
Anoniem
Wereldberoemd



Ik snap je punt niet???
Maar dit hoort neem ik aan niet bij kleding, dus ik zet het even bij Game.

goeie

ik snap jeĀ puntĀ Ā niet

IHIHI

HAHA dat had ik niet eens door, maar oke dan!! IK BEN TROTS OP JE JAMIE!!!
Angelyn
Straatmuzikant



Ik snap je punt niet???
Maar dit hoort neem ik aan niet bij kleding, dus ik zet het even bij Game.

goeie

ik snap jeĀ puntĀ Ā niet

IHIHI

HAHA dat had ik niet eens door, maar oke dan!! IK BEN TROTS OP JE JAMIE!!!

Ik dacht dat je dat juist bedoelde xd
ikk
YouTube-ster



Ik snap je punt niet???
Maar dit hoort neem ik aan niet bij kleding, dus ik zet het even bij Game.

goeie

ik snap jeĀ puntĀ Ā niet

IHIHI

Ā 
Anoniem
Wereldberoemd



goeie

ik snap jeĀ puntĀ Ā niet

IHIHI

HAHA dat had ik niet eens door, maar oke dan!! IK BEN TROTS OP JE JAMIE!!!

hihi ik ook op jou skattie

Dankjewel lieverd!!!
Anoniem
Wereldberoemd



hihi ik ook op jou skattie

Dankjewel lieverd!!!

wil je je bff plekkie vrijhouden tot ik er een heb gekocht?

Dat kan ik wel doen ja, ik kan me zo even niemand bedenken voor wie hij bedoeld zou zijn, hahahaha
Anoniem
Wereldberoemd



wil je je bff plekkie vrijhouden tot ik er een heb gekocht?

Dat kan ik wel doen ja, ik kan me zo even niemand bedenken voor wie hij bedoeld zou zijn, hahahaha

of je moet me niet willen kan ook ;sssssssssssssssssssssssss

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, je bent echt lief, hehehehehehe.
Meestal dan, hihihi
Anoniem
Wereldberoemd



of je moet me niet willen kan ook ;sssssssssssssssssssssssss

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, je bent echt lief, hehehehehehe.
Meestal dan, hihihi

ik ben heel lief hoor

niet voor mensen die ik niet mag fcors

maar voor jou ben ik lief <3333333333333333333

YES!! <3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld