Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wat ik echt prachtig vond..
Anoniem
Straatmuzikant



was dat iemand op VP (geen idee wie) me eng vond door mn piercings.. I died when I read that x'))

Moest ik opeens aan denken cx


Sophrosyne
Straatmuzikant



Omg...wat is er eng aan piercings omg AHAHAHHA
Anoniem
Wereldberoemd



FOTO I LOVE PIERCINGS
Anoniem
Straatmuzikant



Omg...wat is er eng aan piercings omg AHAHAHHA

Idk man .-.

Toen ik n oude docent tegen kwam en het er met hem over had, dacht hij dat mensen piercings namen als vorm van zelfkastijding. 
Anoniem
Wereldberoemd



Omg...wat is er eng aan piercings omg AHAHAHHA

Idk man .-.

Toen ik n oude docent tegen kwam en het er met hem over had, dacht hij dat mensen piercings namen als vorm van zelfkastijding. 

zelfwatte
?
Anoniem
Straatmuzikant



FOTO I LOVE PIERCINGS

Nouja alleen lip en helix though xd

Sophrosyne
Straatmuzikant



FOTO I LOVE PIERCINGS

Nouja alleen lip en helix though xd


Asdfghjkl dat blijft een mooie foto omg
Anoniem
Straatmuzikant



Omg...wat is er eng aan piercings omg AHAHAHHA

Idk man .-.

Toen ik n oude docent tegen kwam en het er met hem over had, dacht hij dat mensen piercings namen als vorm van zelfkastijding. 

zelfwatte
?

Zelfkastijding is het zichzelf pijn doen. Dit wordt vaak gedaan uit religieuze overtuiging, dit wordt ook ascese genoemd.

@; ty hehe, ik vind m zelf ook leuk ^^
Anoniem
Wereldberoemd



FOTO I LOVE PIERCINGS

Nouja alleen lip en helix though xd


OMG mijn vriendin heeft ook lippiercing maar dan wokkel
ik vind het juist super mooi
hoe oud ben je?
Anoniem
Straatmuzikant



ik zou dan ook echt gaan lachen
Anoniem
Straatmuzikant



FOTO I LOVE PIERCINGS

Nouja alleen lip en helix though xd



OMG mijn vriendin heeft ook lippiercing maar dan wokkel
ik vind het juist super mooi
hoe oud ben je?

Vind ik ook haha. Ik twijfel soms over neuspiercing en wil sws meer helixen, maar ik wacht nog wel ff.
Ik ben 17, maar heb lippiercing sinds mn 16e c:
Anoniem
Popster



FOTO I LOVE PIERCINGS

Nouja alleen lip en helix though xd


Damn ik wil ook :c 
Anoniem
Straatmuzikant



FOTO I LOVE PIERCINGS

Nouja alleen lip en helix though xd



Damn ik wil ook :c 

Doen dan o3o
Anoniem
Wereldberoemd



Nouja alleen lip en helix though xd



OMG mijn vriendin heeft ook lippiercing maar dan wokkel
ik vind het juist super mooi
hoe oud ben je?

Vind ik ook haha. Ik twijfel soms over neuspiercing en wil sws meer helixen, maar ik wacht nog wel ff.
Ik ben 17, maar heb lippiercing sinds mn 16e c:

Oke mijn vriend is 14 die al lippiercing
ik ben 13
Zhanina
Karaoke-ster



Volgens mij was ik dat :$ 

Ik ben ook bang van Bluntzone :$
Anoniem
Straatmuzikant



Volgens mij was ik dat <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> 

Ik ben ook bang van Bluntzone <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Dat kan wel ja haha x)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste