Philophobia schreef:
Ik denk dat ik me account op vakantie modus zet tot mijn cijfers weer flink omhoog zijn, ik moet flink bikkelen om dit jaar te halen en ik moet dit jaar halen.
Ik denk dat ik me account op vakantie modus zet tot mijn cijfers weer flink omhoog zijn, ik moet flink bikkelen om dit jaar te halen en ik moet dit jaar halen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
