Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wat vind je van de idee van Kaj?
Lefacumis
Wereldberoemd



Met die registratie knop
Account verwijderd




Ik vind het een goed idee! :d
Silatunique
Landelijke ster



Goed, dan is er tenminste geen ruzie meer tussen VP en gSm.
Account verwijderd




Ik weet niet echt wat ik ervan vind...
Silatunique
Landelijke ster



Ik vind het geen goed idee. 

why not
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik vind het geen goed idee. 

O hihi waarom? :)
Silatunique
Landelijke ster



Ik vind het geen goed idee. 

why not

Heb ik op het topic van Kaj gemeld <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

ff kijken c;
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik vind het geen goed idee. 

why not

Heb ik op het topic van Kaj gemeld <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

ik ben het er deels mee eens
Lefacumis
Wereldberoemd



Heb ik op het topic van Kaj gemeld <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

ik ben het er deels mee eens

Ik denk dus niet dat het veel zin heeft. Het is leuker als mensen gewoon een account kunnen aanmaken, etc. Ja, dan heb je maar haters, maar die heb je op elke site wel. Denk aan mSp.

Nu je het zegt ;o
Jaaa dit is wel waar
Shots
YouTube-ster



Ik vind het echt onzin.
Silatunique
Landelijke ster



Ik vind het echt onzin.

Waarom dat? xD
Account verwijderd




Heb ik op het topic van Kaj gemeld <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

ik ben het er deels mee eens

Ik denk dus niet dat het veel zin heeft. Het is leuker als mensen gewoon een account kunnen aanmaken, etc. Ja, dan heb je maar haters, maar die heb je op elke site wel. Denk aan mSp.

Mee eens. En als er bijna geen nieuwe leden meer komen kan je niemand meer leren kennen en geen nieuwe vrienden maken, en is dat niet waar dit soort sites voor zijn? Het lijkt mij juist ongezellig als het exclusief is, en die haters zijn echt geen probleem vind ik. Daardoor hebben we iets om over te praten c; 
Shots
YouTube-ster



Ik vind het echt onzin.

Waarom dat? xD

Omdat vaak de minder leuke mensen winnen en nu doen wij zo'n moeite op VP te promoten met het YouTube team en het PT en nu willen ze opeens geen/minder leden. Als je z'n loterij wint, maak je een account aan maar het grootste deel stopt terwijl iemand anders wel graag lid wil worden. 
Account verwijderd




Ik denk dus niet dat het veel zin heeft. Het is leuker als mensen gewoon een account kunnen aanmaken, etc. Ja, dan heb je maar haters, maar die heb je op elke site wel. Denk aan mSp.

Mee eens. En als er bijna geen nieuwe leden meer komen kan je niemand meer leren kennen en geen nieuwe vrienden maken, en is dat niet waar dit soort sites voor zijn? Het lijkt mij juist ongezellig als het exclusief is, en die haters zijn echt geen probleem vind ik. Daardoor hebben we iets om over te praten c; 

Inderdaad! En die haters kun je ook een to geven. De mods hebben zo dus wat te doen. 

Ik vind het dus geen goed idee. Uitgebreide reden staat op dat topic.

Mee eens :)
gwendo
Landelijke ster



??
Anoniem
Wereldberoemd



Moet ik nog even over nadenken...
Het zou me namelijk niets verbazen als er niet zo veel mods meer nodig zijn, en DAT zou ik erg vinden, echt waar.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste