WhiteOak schreef:
Alena schreef:
Ik denk dus niet dat het veel zin heeft. Het is leuker als mensen gewoon een account kunnen aanmaken, etc. Ja, dan heb je maar haters, maar die heb je op elke site wel. Denk aan mSp.
Mee eens. En als er bijna geen nieuwe leden meer komen kan je niemand meer leren kennen en geen nieuwe vrienden maken, en is dat niet waar dit soort sites voor zijn? Het lijkt mij juist ongezellig als het exclusief is, en die haters zijn echt geen probleem vind ik. Daardoor hebben we iets om over te praten c;
Inderdaad! En die haters kun je ook een to geven. De mods hebben zo dus wat te doen.
Ik vind het dus geen goed idee. Uitgebreide reden staat op dat topic.