Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
De gezellige sfeer <3
Toothless
Wereldberoemd



Het moet terugkomen, ik mis het.(l) sad
Account verwijderd




dit
Account verwijderd




Nou kaj heeft een heel goed plan daarvoor
Toothless
Wereldberoemd



Nou kaj heeft een heel goed plan daarvoor

Jup (: maar het nadeel van dat plan is dat iedereen die al een account heeft mag blijven, terwijl ik best wel wat mensen zou willen wegschoppen >.< 
ik noem geen namen dus dit is geen zwartmaken.(:
Account verwijderd




Nou inactieve accounts worden wel verwijderd.
Dus volgens mij blijven de mensen over die die echt met regelmaat spelen.
En ja  er blijven toch altijd mensen tussen zitten die je niet leuk vindt en andersom:$
Toothless
Wereldberoemd



Nou inactieve accounts worden wel verwijderd.
Dus volgens mij blijven de mensen over die die echt met regelmaat spelen.
En ja  er blijven toch altijd mensen tussen zitten die je niet leuk vindt en andersom<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

helaas blijft dat altijd en is dat overal zo. ;)
Toothless
Wereldberoemd



Nou kaj heeft een heel goed plan daarvoor

not

waarom is dat plan niet goed? 
BeYourMusic
Popster



ik mis het ook <3
Anoniem
Wereldberoemd



Nou kaj heeft een heel goed plan daarvoor

not

Toothless
Wereldberoemd



wat is er verkeerd aan het plan van Kaj dan? 
Anoniem
Wereldberoemd



wat is er verkeerd aan het plan van Kaj dan? 

Nieuwe leden krijgen niet de kans vind ik
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld