wielrenster24 schreef: Nou kaj heeft een heel goed plan daarvoor
Jup (: maar het nadeel van dat plan is dat iedereen die al een account heeft mag blijven, terwijl ik best wel wat mensen zou willen wegschoppen >.< ik noem geen namen dus dit is geen zwartmaken.(:
Account verwijderd
schreef: Nou inactieve accounts worden wel verwijderd. Dus volgens mij blijven de mensen over die die echt met regelmaat spelen. En ja er blijven toch altijd mensen tussen zitten die je niet leuk vindt en andersom
wielrenster24 schreef: Nou inactieve accounts worden wel verwijderd. Dus volgens mij blijven de mensen over die die echt met regelmaat spelen. En ja er blijven toch altijd mensen tussen zitten die je niet leuk vindt en andersom