Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Bram, je naam
Halima
YouTube-ster



wat 
Thrandy
Karaoke-ster



sneaky bastard 
Lix
YouTube-ster



Eerder bekend als: demarielouisegaatopenneeropenneer

Hahahahah
Thrandy
Karaoke-ster



Eerder bekend als: demarielouisegaatopenneeropenneer

Hahahahah

hh
Halima
YouTube-ster



ja?

.______________________.
Halima
YouTube-ster



Oké, ik lachte. xd

dwars door de woeste orkaan
nee, de marie louise zal nooit vergaan

 de huilende wind gaat wild tekeer
en de Marie-Louise danst op en neer 
Halima
YouTube-ster



dwars door de woeste orkaan
nee, de marie louise zal nooit vergaan

 de huilende wind gaat wild tekeer
en de Marie-Louise danst op en neer 

dwars door de woeste orkaan
o nu is de orkaan gedaan
we gaan maar weer naar huis
pintje met bruis
ik ben van de boot gevallen
dreef levend terug naar de wallen
maar toen deed ik het in mijn broek
een appelbanaan koek
ik had een aapje in mijn broek
naast de koek

perf lyrics
Halima
YouTube-ster



dwars door de woeste orkaan
o nu is de orkaan gedaan
we gaan maar weer naar huis
pintje met bruis
ik ben van de boot gevallen
dreef levend terug naar de wallen
maar toen deed ik het in mijn broek
een appelbanaan koek
ik had een aapje in mijn broek
naast de koek

perf lyrics

ik ben halima
en ik ben mooi
wacht maar tot ik ontdooi
want dan pak ik je beet
het wordt heel heet
ik zweet
door jou
omdat ik van je hou
je bent zo mooi
ik hoor thuis in een kooi
je houdt van me
dat wist ik al
ik heb een strandbal
doe niet zo mal
want het strand is groot
en jij bent een 


man

.... die ga ik opslaan
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld