Bram schreef:
Halima schreef:
Bram schreef:
dwars door de woeste orkaan
nee, de marie louise zal nooit vergaan
de huilende wind gaat wild tekeer
en de Marie-Louise danst op en neer
dwars door de woeste orkaan
o nu is de orkaan gedaan
we gaan maar weer naar huis
pintje met bruis
ik ben van de boot gevallen
dreef levend terug naar de wallen
maar toen deed ik het in mijn broek
een appelbanaan koek
ik had een aapje in mijn broek
naast de koek