Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
NT solliciatie van Tooth
Toothless
Wereldberoemd



Heey, wat leuk dat jullie misschien geïnteresseerd zijn in mijn NT sollicitatie!
Nou, voor degenen die hem willen zien, hij staat hier.

Reacties zijn welkom. :) Als je kritiek geeft, probeer dit dan wel opbouwend te doen zodat ik er iets van kan leren.
Account verwijderd




perfect
Toothless
Wereldberoemd



perfect

dank je. :)
Thrandy
Karaoke-ster



Ik vind hem persoonlijk een beetje saai, ook omdat het gewoon allemaal vakjes met tekst zijn en geen achtergrond of iets... Niet heel speciaal, maar ik heb geen zin om het te lezen dus sorry haha.
Account verwijderd




Toothless
Wereldberoemd



Ik vind hem persoonlijk een beetje saai, ook omdat het gewoon allemaal vakjes met tekst zijn en geen achtergrond of iets... Niet heel speciaal, maar ik heb geen zin om het te lezen dus sorry haha.

oké, toch bedankt voor je reactie. Ik kan totaal geen lay-outs maken maar juist dat hoop ik in de stage te leren.
Account verwijderd




maar van proberen kan je leren
Toothless
Wereldberoemd



maar van proberen kan je leren

True, en leren is volgens mij ook het doel van een stage, dus daarom hoop ik dat ik deze kans krijg.
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik vind hem persoonlijk een beetje saai, ook omdat het gewoon allemaal vakjes met tekst zijn en geen achtergrond of iets... Niet heel speciaal, maar ik heb geen zin om het te lezen dus sorry haha.

Lay out is van verre belangrijk hahaha
Toothless
Wereldberoemd



hh
Toothless
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Queen of Queens



Ik vind hem persoonlijk een beetje saai, ook omdat het gewoon allemaal vakjes met tekst zijn en geen achtergrond of iets... Niet heel speciaal, maar ik heb geen zin om het te lezen dus sorry haha.

Lay out is van verre belangrijk hahaha

Dit is toch puur leren? Om een te maken? Dit wil ik ook leren maar als er 4 artikelen online komen ben ik bang dat mensen me uitlachen ivm lay-out haha. sad
Toothless
Wereldberoemd



Ik vind hem persoonlijk een beetje saai, ook omdat het gewoon allemaal vakjes met tekst zijn en geen achtergrond of iets... Niet heel speciaal, maar ik heb geen zin om het te lezen dus sorry haha.

Lay out is van verre belangrijk hahaha

Dit is toch puur leren? Om een te maken? Dit wil ik ook leren maar als er 4 artikelen online komen ben ik bang dat mensen me uitlachen ivm lay-out haha. sad

idd, ik dacht zelf ook dat deze stage juist was om te leren lay-outs te maken. daarom doe ik o.a. mee!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld