Toothless schreef:
Heey, wat leuk dat jullie misschien geïnteresseerd zijn in mijn NT sollicitatie!
Nou, voor degenen die hem willen zien, hij staat hier.
Reacties zijn welkom.
Als je kritiek geeft, probeer dit dan wel opbouwend te doen zodat ik er iets van kan leren.
Heey, wat leuk dat jullie misschien geïnteresseerd zijn in mijn NT sollicitatie!
Nou, voor degenen die hem willen zien, hij staat hier.
Reacties zijn welkom.
Als je kritiek geeft, probeer dit dan wel opbouwend te doen zodat ik er iets van kan leren.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

