Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
komt er nog een LE dag?
Anoniem
Popster



ja vorige week werden er best wel wat topics gemaakt over of dat nou binnenkort komt

is er al wat bekent?

ik was afgelopen weekend in brussel ( wat amazing was) 
dus ik had geen tijd voor vp en maandag en dinsdag moest ik oppassen dus had geen tijd om te kijken op vp :d
Anoniem
Minister of Pop



24 mei zei lianne 
Anoniem
Popster



kan je niet gewoon wachten

haha nee ben ongeduldig 
Tim
Wereldberoemd



24 mei zei lianne 

zo lang nog :o
Anoniem
Minister of Pop



24 mei zei lianne 

zo lang nog <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

dat is volgende week zaterdag, dacht ik

Klopt, maar weet het niet precies meer. Hoor
Tim
Wereldberoemd



24 mei zei lianne 

zo lang nog <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

dat is volgende week zaterdag, dacht ik

alsnog, nog 10 hele dagen ....................................
Anoniem
Minister of Pop



dat is volgende week zaterdag, dacht ik

Klopt, maar weet het niet precies meer. Hoor

mheeeh ik ben er volgende week zaterdag niet >:C

Awwww
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld