Kyara schreef:
ja vorige week werden er best wel wat topics gemaakt over of dat nou binnenkort komt
is er al wat bekent?
ik was afgelopen weekend in brussel ( wat amazing was)
dus ik had geen tijd voor vp en maandag en dinsdag moest ik oppassen dus had geen tijd om te kijken op vp
ja vorige week werden er best wel wat topics gemaakt over of dat nou binnenkort komt
is er al wat bekent?
ik was afgelopen weekend in brussel ( wat amazing was)
dus ik had geen tijd voor vp en maandag en dinsdag moest ik oppassen dus had geen tijd om te kijken op vp


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
