Ryuzaki schreef:
Haaaaaaaaaaah ik had een heel verhaal geschreven in een mail en was er net tevreden mee. Wil ik het versturen, ben ik uitgelogd. Poef, mail van n half uur weg (:
Haaaaaaaaaaah ik had een heel verhaal geschreven in een mail en was er net tevreden mee. Wil ik het versturen, ben ik uitgelogd. Poef, mail van n half uur weg (:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20