Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
nieuws van de dag team
Account verwijderd




ik heb een klacht want er staat in mijn mail dat jullie hebben gereageerd maar er staat niks kijk maar

--Doorgestuurd bericht in de bijlage--
From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: extra stagiair
Date: Wed, 14 May 2014 14:23:46 +0200







From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: extra stagiair
Date: Wed, 14 May 2014 14:21:16 +0200

Geachte nieuwsteam redactie,
Ik zag dat jullie een stagiair zochten,
Als ik gekozen wordt dan kan ik vanaf de tweede week van de vakantie t/m de zesde week,

Jullie vroegen waarom we jou zouden kiezen ?
Nou omdat ik ,
Heel goed ben in artikelen schrijven en bedenken,
Goed met andere mensen kunnen omgaan,

Als ik mezelf moest beschrijven zou ik het zo doen namelijk,
Aardig,
Druk,
Betrouwbaar,

Dit zijn mijn pluspunten,
Dat ik sociaal ben,
Goed met andere kan omgaan,
Ik best druk in de weer kan zijn,
En als het geheim moet blijven blijft het ook geheim.


Dit zijn mijn minpunten ,
Ik maak vaak typefouten,
Ik kan snel boos worden,
Ik kan geen lay-out s maken,

Schrijven betekent voor mij heel veel want :
Als ik me verveel schrijf ik een dun boekje,
IK kan heel goed verhaaltjes bedenken,


Ik kan goed samenwerken want :
Ik moet vaak samenwerken met projecten ,
Ik moet ook samenwerken met reken ,

Als ik moest inschatten wat het nieuwsteam is is dat namelijk een team dat:

Leuke weetjes schrijft,
Leuke artikelen maakt,
Mensen leert samenwerken,


Ik kan met kritiek omgaan omdat:
ik een video op Facebook heb geplaatst en daar veel reactie s op heb gekregen,

Gegevens
naam: bayani
Leeftijd: 12
email : [email protected]

Ik hoop snel met jullie contact te hebben

met vriendelijke groeten
bayani






Mylimasis
YouTube-ster



Misschien omdat ze zo willen bevestigen dat ze het hebben gelezen
Account verwijderd




Misschien omdat ze zo willen bevestigen dat ze het hebben gelezen

dan hadden ze wel gereageerd
Mylimasis
YouTube-ster



Misschien omdat ze zo willen bevestigen dat ze het hebben gelezen

dan hadden ze wel gereageerd

Hoezo?
Account verwijderd




nou toen met de modverkiezingen reageerde ze ook meteen
Mylimasis
YouTube-ster



nou toen met de modverkiezingen reageerde ze ook meteen

dat zijn kaj en lianne dit zijn andere mensen
Account verwijderd




nou toen met de modverkiezingen reageerde ze ook meteen

dat zijn kaj en lianne dit zijn andere mensen

ja dat is zo ik wacht wel af
RockingToilet
YouTube-ster



nou toen met de modverkiezingen reageerde ze ook meteen

dat zijn kaj en lianne dit zijn andere mensen

ja dat is zo ik wacht wel af

Ik denk dat ze gelijk heeft. Ze sturen dan een leeg bericht van: Gelezen!
Account verwijderd




dat zijn kaj en lianne dit zijn andere mensen

ja dat is zo ik wacht wel af

Ik denk dat ze gelijk heeft. Ze sturen dan een leeg bericht van: Gelezen!

maar reageren ze dan ook echt of niet
RockingToilet
YouTube-ster



ja dat is zo ik wacht wel af

Ik denk dat ze gelijk heeft. Ze sturen dan een leeg bericht van: Gelezen!

maar reageren ze dan ook echt of niet

Nee! Het lege bericht is als bevestiging.
Account verwijderd




Kan een foutje zijn, maar ik heb die mail niet verstuurd. We hebben m goed ontvangen inieder geval (;

dat is fijn om te horen
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld