Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Er zijn een paar designers
Anoniem
Wereldberoemd



Waarvan ik hun designs echt niet mooi vind en waarvan ik ook niet snap dat ze designer zijn, sorry not sorry. 

Anoniem
Wereldberoemd



jij zou designer moeten zijn
ik vind jou echt goed omg

Ik had het helaas met de finale druk met school en mijn leven buiten vp sad
Maar ik vind ook dat er mensen zijn zonder badge die beter designen dan sommige designers die er nu zijn.
Anoniem
Wereldberoemd



Sowieso vind ik het hele D competitie gebeuren bullshit, designers designen ook niet met een thema of wat?????? 
Marissa
Internationale ster



Sowieso vind ik het hele D competitie gebeuren bullshit, designers designen ook niet met een thema of wat?????? 

Soms wel hoor? Like, als er een bepaalde themaweek is, die overigens weer eens moeten komen ._.

Maar van wie zoal vind je ze niet leuk? Als t die van mij zijn, kan je dan misschien verbeterpunten geven? :3
Anoniem
Wereldberoemd



Sowieso vind ik het hele D competitie gebeuren bullshit, designers designen ook niet met een thema of wat?????? 

Soms wel hoor? Like, als er een bepaalde themaweek is, die overigens weer eens moeten komen ._.

Maar van wie zoal vind je ze niet leuk? Als t die van mij zijn, kan je dan misschien verbeterpunten geven? :3

Ik ga geen namen noemen, maar jou ontwerpen niet, jij bent heel terecht designer geworden c:
Anoniem
Wereldberoemd



  
Anoniem
Wereldberoemd



jij zou designer moeten zijn
ik vind jou echt goed omg

Anoniem
Wereldberoemd



jij zou designer moeten zijn
ik vind jou echt goed omg


Daar gaat het nou even niet over :cccccc
Anoniem
Wereldberoemd



jij zou designer moeten zijn
ik vind jou echt goed omg


Daar gaat het nou even niet over :cccccc

Ik ben het trouwens wel echt met je eens.. sommige designs zijn gewoon echt niet mooi die hun maken. 
Anoniem
Wereldberoemd




Daar gaat het nou even niet over :cccccc

Ik ben het trouwens wel echt met je eens.. sommige designs zijn gewoon echt niet mooi die hun maken. 

En dan zijn er mensen die het beter kunnen en die fucking badge niet hebben (!!)
Anoniem
Wereldberoemd



Daar gaat het nou even niet over :cccccc

Ik ben het trouwens wel echt met je eens.. sommige designs zijn gewoon echt niet mooi die hun maken. 

En dan zijn er mensen die het beter kunnen en die fucking badge niet hebben (!!)

Jep idd, sommige mensen verdienen die badge echt.
bewitched
Internationale ster




Daar gaat het nou even niet over :cccccc

Ik ben het trouwens wel echt met je eens.. sommige designs zijn gewoon echt niet mooi die hun maken. 

Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben het trouwens wel echt met je eens.. sommige designs zijn gewoon echt niet mooi die hun maken. 

En dan zijn er mensen die het beter kunnen en die fucking badge niet hebben (!!)

Jep idd, sommige mensen verdienen die badge echt.

En ook van die mensen die die badge hebben, en waarvan ik nooit tot amper ontwerpen zie. 
Anoniem
Wereldberoemd



Ik weet het.

En nu? 
bewitched
Internationale ster



Er was ooit is een designer diens designs echt niet mooi waren maar alsnog zag ik die persoon vroeger vaak commentaar geven op designs van andere, ook zonder tips gewoon echt van ''Dat is echt lelijk''
Mylimasis
YouTube-ster



Als je het tegen ze zegt kun je tips geven?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste