Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Echt heel veel mensen denken dat mods altijd
Anoniem
Wereldberoemd



volgespamd worden met mails, maar ik niet hoor. :)

Ik heb maximaal 6 mails als ik inlog na school, meestal stuk op 3 van vp zelf, en de rest is van spelers die me mailen, valt toch mee? Hahhahaha
Anoniem
Wereldberoemd



maar jij bent rafke

ahhaah grpj

Ja, ik ben een geval apart, ik weet. sad
Account verwijderd




Dacht ik niet hoor. ^^ Nog nooit over nagedacht. Niet dat ik me daar mee bezig hou. xd gpj
Anoniem
Wereldberoemd



Dacht ik niet hoor. ^^ Nog nooit over nagedacht. Niet dat ik me daar mee bezig hou. xd gpj

Ik heb al een paar keer gehoord: 'Oh wat mail je snel terug, ik had verwacht dat je heel veel mails zou hebben.' HAHA
Account verwijderd




Dacht ik niet hoor. ^^ Nog nooit over nagedacht. Niet dat ik me daar mee bezig hou. xd

Account verwijderd




Dacht ik niet hoor. ^^ Nog nooit over nagedacht. Niet dat ik me daar mee bezig hou. xd gpj

Ik heb al een paar keer gehoord: 'Oh wat mail je snel terug, ik had verwacht dat je heel veel mails zou hebben.' HAHA

Haha lol. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld