Girafke schreef:
volgespamd worden met mails, maar ik niet hoor.
Ik heb maximaal 6 mails als ik inlog na school, meestal stuk op 3 van vp zelf, en de rest is van spelers die me mailen, valt toch mee? Hahhahaha
volgespamd worden met mails, maar ik niet hoor.

Ik heb maximaal 6 mails als ik inlog na school, meestal stuk op 3 van vp zelf, en de rest is van spelers die me mailen, valt toch mee? Hahhahaha


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20