Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
is vp dood ofs?
Anoniem
YouTube-ster



jezus
Toothless
Wereldberoemd



laatste weken is het idd wat rustig... 
Mylimasis
YouTube-ster



Tim
Wereldberoemd



Precies, wel 200+ spelers online, maar ik voel de aanwezigheid van maar 50 spelers ...
Anoniem
YouTube-ster



Precies, wel 200+ spelers online, maar ik voel de aanwezigheid van maar 50 spelers ...

ik 10 hallo er wordt kei hard genegeerd
Cinta
Landelijke ster



Ik leef nog aangenaam
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Ik vind het inderdaar ook best saai worden, maar als je echt saai vind kan je het zelf proberen gezellig te maken? (:
Anoniem
YouTube-ster



Ik vind het inderdaar ook best saai worden, maar als je echt saai vind kan je het zelf proberen gezellig te maken? (:

ik ben van gsm hier gekomen omdat het daar saai is en dan moet k het hier gezellig maken??? uh uh i dont think soo
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Ik vind het inderdaar ook best saai worden, maar als je echt saai vind kan je het zelf proberen gezellig te maken? (:

ik ben van gsm hier gekomen omdat het daar saai is en dan moet k het hier gezellig maken??? uh uh i dont think soo

Als iedereen zo denkt dan word het nooit gezellig op welke site dan ook, denk je niet? :)
Anoniem
YouTube-ster



Ik vind het inderdaar ook best saai worden, maar als je echt saai vind kan je het zelf proberen gezellig te maken? (:

ik ben van gsm hier gekomen omdat het daar saai is en dan moet k het hier gezellig maken??? uh uh i dont think soo

Als iedereen zo denkt dan word het nooit gezellig op welke site dan ook, denk je niet? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

wrm maak jij 't nii gzgllig dan
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



ik ben van gsm hier gekomen omdat het daar saai is en dan moet k het hier gezellig maken??? uh uh i dont think soo

Als iedereen zo denkt dan word het nooit gezellig op welke site dan ook, denk je niet? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

wrm maak jij 't nii gzgllig dan

Omdat ik nu bezig ben met examens en dat vind ik momenteel belangrijker dan even actief te zijn op een site en buiten dat zijn hier genoeg andere aardige en gezellig mensen 
NeonLights
Queen of Queens



Jaa, dit is idd niet leuk meer. 
Geloof het of niet, maar ik zit momenteel meer op gsm :$
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld