FollowYourDreamz schreef:
Pie schreef:
FollowYourDreamz schreef:
Ik vind het inderdaar ook best saai worden, maar als je echt saai vind kan je het zelf proberen gezellig te maken? (:
ik ben van gsm hier gekomen omdat het daar saai is en dan moet k het hier gezellig maken??? uh uh i dont think soo
Als iedereen zo denkt dan word het nooit gezellig op welke site dan ook, denk je niet?
