Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
aaahh nog een paar dagen
Toothless
Wereldberoemd



tot de credit actie, 
can't wait, i love credit actie outfits <3
Anoniem
Minister of Pop



Me 2
Anoniem
Popster



Ghehe jup, dan heb ik eindelijk weer cr xD Ik baal zo als ik geen cr heb en veel items zoek XD
Toothless
Wereldberoemd



Ik kan echt haast niet wachten!
Toothless
Wereldberoemd



Beter doen ze t na de 24e, dan is er geld binnen.

De 20ste of 21ste denk ik, want Lianne zei rond de 20ste. ;)
Mijn geld komt op de 20ste binnen, maar sws leg ik geld apart voor als er een credit actie komt. 
Toothless
Wereldberoemd



Ik vind het echt zo kut dat ik dat niet mag kopen van mijn ouders. Like, ik kan het hun toch terug betalen?

tja zou indd kunnen. ;) wel balen dat je niet mag kopen.. Gelukkig heb ik mijn geld in eigen beheer maar ja dat krijg je als je 18 bent. 
Toothless
Wereldberoemd



Beter doen ze t na de 24e, dan is er geld binnen.

De 20ste of 21ste denk ik, want Lianne zei rond de 20ste. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>
Mijn geld komt op de 20ste binnen, maar sws leg ik geld apart voor als er een credit actie komt. 

Beter doen ze t rons loondagen of rond de 30e.

Bij mij komt de 20ste geld binnen, en dan rond de 23/24 weer de rest i think
Toothless
Wereldberoemd



Ik vind het echt zo kut dat ik dat niet mag kopen van mijn ouders. Like, ik kan het hun toch terug betalen?

tja zou indd kunnen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'> wel balen dat je niet mag kopen.. Gelukkig heb ik mijn geld in eigen beheer maar ja dat krijg je als je 18 bent. 

Ik heb zin om het stiekem te doen ghihihihihiihih

zou ik niet doen... daar krijg je alleen maar gezeik mee.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ga het niet kopen, ik kan mijn geld namelijk wel beter besteden en ik heb al aardig wat geld besteed. Sawreh vp hehe. ;-;
Toothless
Wereldberoemd



Ik ga het niet kopen, ik kan mijn geld namelijk wel beter besteden en ik heb al aardig wat geld besteed. Sawreh vp hehe. ;-;

ik schrok er ook van van het totaalbedrag dat ik van Lianne hoorde maar ach, 25 euro per maand vind ik een prima bedrag.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ga het niet kopen, ik kan mijn geld namelijk wel beter besteden en ik heb al aardig wat geld besteed. Sawreh vp hehe. ;-;

ik schrok er ook van van het totaalbedrag dat ik van Lianne hoorde maar ach, 25 euro per maand vind ik een prima bedrag.

Yeah well, ik werk ervoor en naja, mijn vader heeft het gewoon druk en hij moet nu eerst de kosten van onze winkel terugverdienen, dus hij heeft het even krap en vergeet mn zakgeld vaak, maar als ik iets heel graag wil of ik heb iets nodig betaalt hij het wel gwn ahaha.
Tim
Wereldberoemd



Ik hoop dat dat nog even duurt want ik zit in een drukke school periode ;-;
Anoniem
YouTube-ster



Ik hoop dat ik de items nu wel leuk vind :$.
Toothless
Wereldberoemd



Ik hoop dat dat nog even duurt want ik zit in een drukke school periode ;-;

ik denk dat ie over 4 dagen begint
Anoniem
YouTube-ster



Ik ga het niet kopen, ik kan mijn geld namelijk wel beter besteden en ik heb al aardig wat geld besteed. Sawreh vp hehe. ;-;

ik schrok er ook van van het totaalbedrag dat ik van Lianne hoorde maar ach, 25 euro per maand vind ik een prima bedrag.

o.o 
Toothless
Wereldberoemd



Ik ga het niet kopen, ik kan mijn geld namelijk wel beter besteden en ik heb al aardig wat geld besteed. Sawreh vp hehe. ;-;

ik schrok er ook van van het totaalbedrag dat ik van Lianne hoorde maar ach, 25 euro per maand vind ik een prima bedrag.

o.o 

Wat?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste