Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
gelijk haat op mij .. u.u
Parry
Karaoke-ster



Ik ben me gisteren op vp gaan aanmelden, als ik iets plaats, gelijk gemene rea ..
kdacht dat dit een leuk spel was enzo. maar nu gelijk haat >.<
Dude, ga iets beters doen dan haten -.- 
Als je me niet mag fso zeg dat dan .. u.u
Nogmaals: Ik ben NIEUW. Ik weet nog niet helemaal hoe dit spel werkt. dus ga niet zeggen dat ik te dom ben voor vp alleen omdat ik nog niet weet hoe dit spel werkt sjezus -.-
Anoniem
Minister of Pop



da's best wel sneu ;-;
Sophrosyne
Straatmuzikant



da's best wel sneu ;-;

Sophrosyne
Straatmuzikant



Wie heeft dat gezegd dan? 

VIIIIIIEN <3333333
Account verwijderd




Normaal is iedereen hier heel leuk... Misschien zijn ze ongesteld :c
hungergamesfanx
Karaoke-ster



Normaal is iedereen hier heel leuk... Misschien zijn ze ongesteld :c

Anoniem
Wereldberoemd



Normaal is iedereen hier heel leuk... Misschien zijn ze ongesteld :c

Account verwijderd




Iedereen citeert me ofzo x
Anoniem
Wereldberoemd



Normaal gesproken doet iedereen vriendelijk en wilt iedereen je helpen en je vragen beantwoorden, ik denk niet dat die gene die dat zei dan een echte vp'er is.

Maar welkom op Virtual Popstar, heb je vragen dan kan je altijd je mentor, de mods en eigenlijk iedereen wel vragen :)
Account verwijderd




Normaal is iedereen hier heel leuk... Misschien zijn ze ongesteld :c

Parry
Karaoke-ster



Wie heeft dat gezegd dan? 

Haar naam was best wel lang ik kon het niet onthouden. Maar in ieder geval begon het met een M
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Huh ik dacht dat voorlopige mensen zich niet meer konden aanmelden? maar welkom op VP in iedergeval! voor vragen enzo kan je mij mailen, maar trek je niet te veel aan van die mensen er zijn hier echt genoeg hele leuke en lieve mensen c:
Marissa
Internationale ster



Those bastards! I gonna slap them P:

Iig, hoi, waarschijnlijk waren ze gewoon ongesteld, ya know, bitchy fase and such
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Huh ik dacht dat voorlopige mensen zich niet meer konden aanmelden? maar welkom op VP in iedergeval! voor vragen enzo kan je mij mailen, maar trek je niet te veel aan van die mensen er zijn hier echt genoeg hele leuke en lieve mensen c:

Jawel lol, er moet eerst geld zijn voor die update en Kaj moet dan meer komen.

ooow lol ik had dat topic echt heel vlug doorgelezen enzo haha :p 
Parry
Karaoke-ster



Jah ik kan er ook niets aan doen.. bij elke spel gebeurt het.. damn
Anoniem
Wereldberoemd



Jah ik kan er ook niets aan doen.. bij elke spel gebeurt het.. damn

Normaal gesproken hier niet, sorry :c
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste