Adelyna schreef:
Ik ben dus aan het mailen met 4/5 verschillende mensen, waarvan er 3 zijn die snel reageren, dus heb ik een mailtje gezezen, reageer ik, lees ik ander mailtje en dan hebben ze alweer gereageerd. Ik zit op een ipad, dus dat is best frustrerend hahaha
Zoals ik nu dit topic aanmaak heb ik er alweer 4
Ik ben dus aan het mailen met 4/5 verschillende mensen, waarvan er 3 zijn die snel reageren, dus heb ik een mailtje gezezen, reageer ik, lees ik ander mailtje en dan hebben ze alweer gereageerd. Ik zit op een ipad, dus dat is best frustrerend hahaha
Zoals ik nu dit topic aanmaak heb ik er alweer 4


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19