Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik raak gwn gestrest HAHA
Adelyna
Landelijke ster



Ik ben dus aan het mailen met 4/5 verschillende mensen, waarvan er 3 zijn die snel reageren, dus heb ik een mailtje gezezen, reageer ik, lees ik ander mailtje en dan hebben ze alweer gereageerd. Ik zit op een ipad, dus dat is best frustrerend hahaha

Zoals ik nu dit topic aanmaak heb ik er alweer 4
Anoniem
Wereldberoemd



HAHAHAHAH zo herkenbaar dit...
Account verwijderd




Hahaha
Adelyna
Landelijke ster



HAHAHAHAH zo herkenbaar dit...

Hahah xD 
Silatunique
Landelijke ster



TRUE TRUE TRUE!
Adelyna
Landelijke ster



TRUE TRUE TRUE!

xd
Adelyna
Landelijke ster



....ik had drie mails met een persoon die heel snel reageerde
Das pas irritant HAHAHHAH

HAHAHAAH idd, welke debiel doet ou 3 mails met dezelfde persoon? Ik zou gwn door de war raken :3
xAnna
Straatmuzikant



HAHAHAHAH zo herkenbaar dit...

Halima
YouTube-ster



....ik had drie mails met een persoon die heel snel reageerde
Das pas irritant HAHAHHAH

hoj
Adelyna
Landelijke ster



....ik had drie mails met een persoon die heel snel reageerde
Das pas irritant HAHAHHAH

HAHAHAAH idd, welke debiel doet ou 3 mails met dezelfde persoon? Ik zou gwn door de war raken :3

....het begon met een mail
....idk hoe ik bij de tweede kwam
En de derde 
Nee ik weet niet maar t wren er ppeens drie!!!!

HAHAHAHAHA
Adelyna
Landelijke ster



....ik had drie mails met een persoon die heel snel reageerde
Das pas irritant HAHAHHAH

hoj

nee nie jij

Nu voelt halima zich beledigd... 
Halima
YouTube-ster



....ik had drie mails met een persoon die heel snel reageerde
Das pas irritant HAHAHHAH

hoj

nee nie jij

wat
alles
gaat over en draait om
mij
bitch 
Adelyna
Landelijke ster



....het begon met een mail
....idk hoe ik bij de tweede kwam
En de derde 
Nee ik weet niet maar t wren er ppeens drie!!!!

HAHAHAHAHA

......op een gegeven moment hadden het er zelfs vijf kunnen zijn maar ik heb er twee maar ff genegeerd HAHAHHAH

Omgad u_u
Adelyna
Landelijke ster



nee nie jij

wat
alles
gaat over en draait om
mij
bitch 

helaas was jij t nie he xxx

Hahahahahaa
Anoniem
Minister of Pop



ik antwoord vaak alleen op mensen die offline zijn.... oops
Adelyna
Landelijke ster



ik antwoord vaak alleen op mensen die offline zijn.... oops

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste