Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Hoe krijg ik snel meer fans
Nvrmnd
Playback-ster



Please ik wil een hoger level zijn, m'n geduld raakt op hahaha :C
Marissa
Internationale ster



Iemand die je battles laat winnen? Idk eigenlijk XD
Silatunique
Landelijke ster



Stuur maar battle's naar mij. 
Nvrmnd
Playback-ster



Iemand die je battles laat winnen? Idk eigenlijk XD

Ik heb nog nooit zo'n battle gedaan haha, ga ik eens even doen
Anoniem
Wereldberoemd



Optreden
Zangles/dansles
Tours
Album uitbrengen
Battle's 
Social media 
Silatunique
Landelijke ster



Iemand die je battles laat winnen? Idk eigenlijk XD

Ik heb nog nooit zo'n battle gedaan haha, ga ik eens even doen

na 1 jaar op vp zitten HAHAHAHA
Anoniem
Queen of Queens



Battle en veel optreden! :)

--->>>> game.
Nvrmnd
Playback-ster



Iemand die je battles laat winnen? Idk eigenlijk XD

Ik heb nog nooit zo'n battle gedaan haha, ga ik eens even doen

na 1 jaar op vp zitten HAHAHAHA

Ja hahaha ik snapte niet hoe het werkt :'(
Account verwijderd




Optreden
Zangles/dansles
Tours
Album uitbrengen
Battle's 
Social media 
pd en cr doneren aan vp

Anoniem
Queen of Queens



Ik heb nog nooit zo'n battle gedaan haha, ga ik eens even doen

na 1 jaar op vp zitten HAHAHAHA

Ja hahaha ik snapte niet hoe het werkt :'(

Als je vragen hebt wil ik je best helpen? :) mail maar.


Maar zit nu op een verjaardag dus kan even duren voor antwoord maar normaal ben ik snel.
Nvrmnd
Playback-ster



na 1 jaar op vp zitten HAHAHAHA

Ja hahaha ik snapte niet hoe het werkt :'(

Als je vragen hebt wil ik je best helpen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> mail maar.


Maar zit nu op een verjaardag dus kan even duren voor antwoord maar normaal ben ik snel.

Ik denk dat het nu wel lukt, anders mail ik inderdaad wel! Bedankt!
Anoniem
Queen of Queens



Ja hahaha ik snapte niet hoe het werkt :'(

Als je vragen hebt wil ik je best helpen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> mail maar.


Maar zit nu op een verjaardag dus kan even duren voor antwoord maar normaal ben ik snel.

Ik denk dat het nu wel lukt, anders mail ik inderdaad wel! Bedankt!

Yw. :) daar ben ik voor.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld