Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Als ik vp niet leerde kennen,
Adelyna
Landelijke ster



Dan had ik heeeel veeel lieve schatjes niet leren kennen. Ik ben nu gwn met een aantal leuke mensjes aan het mailen, en ik zit met een aantal in een groepsapp :3 

Love ya guyss!
Adelyna
Landelijke ster



aka jamie

HAHAHAHAHA
Silatunique
Landelijke ster



yeshhh so true <33
Anoniem
YouTube-ster



zonder vp was ik nog levenlozer sad
Toothless
Wereldberoemd



Ik vind het echt knap dat ik al die tijd heb uitgehouden zonder VP. 
Adelyna
Landelijke ster



zonder vp was ik nog levenlozer sad

HAHAHAHAHAHA
Toothless
Wereldberoemd



Ik denk dat met dat plan van Kaj, VP straks nog veel leuker en closer wordt! 
Adelyna
Landelijke ster



Ik vind het echt knap dat ik al die tijd heb uitgehouden zonder VP. 

Ik ben 5 dagen weggeweest naar frankrijk, en elk moment keek ik of ik ergens wifi had om op app te gaan en om op vp te gaan hahahaha
Cynthia
Straatmuzikant



Zonder vp, had ik niet in de groepsapp ezeten, en heel veel schatjes nooit ontmoet.
Adelyna
Landelijke ster



Zonder vp, had ik niet in de groepsapp ezeten, en heel veel schatjes nooit ontmoet.

Idd. Zonder mijn brein ook he, want ik heb de groepsapp verzonnen :3
Cynthia
Straatmuzikant



Zonder vp, had ik niet in de groepsapp ezeten, en heel veel schatjes nooit ontmoet.

Idd. Zonder mijn brein ook he, want ik heb de groepsapp verzonnen :3

Hahahahah, en zonder goede mensen die mij overgehaalt hebben ook.
Adelyna
Landelijke ster



Zonder vp, had ik niet in de groepsapp ezeten, en heel veel schatjes nooit ontmoet.

Idd. Zonder mijn brein ook he, want ik heb de groepsapp verzonnen :3

Hahahahah, en zonder goede mensen die mij overgehaalt hebben ook.

Hahaha ja idd
Julia
YouTube-ster



Same here, maar ik denk dat ik wel socialer zou zijn als ik niet op vp en gsm zat enzo HAHAHHA
Adelyna
Landelijke ster



Same here, maar ik denk dat ik wel socialer zou zijn als ik niet op vp en gsm zat enzo HAHAHHA

HAHAHA dit is ook social bezig zijn hoor, maar ik snap wat je bedoeld xD
Adelyna
Landelijke ster



Nu ben ik best jaloers. Ik ben hier nu ruim een jaar (op verschillende accounts) en zit niet eens in een groepsapp. 

Wel vind ik het tof voor je. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ohh haha xD toevalmdat ik erin zit. Ik kwam ineens op het idee voor een groepsapp, en ineens waren er veel mensen die hun nummer mailde, en nu zitten we er met z'n 16e in xD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld