Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wat zijn er weinig mods
tweetkimbo
Straatmuzikant



eigenlijk......
RockingToilet
YouTube-ster



Eigenlijk niet.
xAnna
Straatmuzikant



Er zijn laatst nog verkiezingen geweest <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

tweetkimbo
Straatmuzikant



Er zijn laatst nog verkiezingen geweest <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Weet ik! (:
tweetkimbo
Straatmuzikant



Weinig? 

Ja, vind dit best weinig tbh..
Anoniem
Queen of Queens



Valt mee zo druk is het niet dus kunnen wij het makkelijk aan.
Tim
Wereldberoemd



ik vind dat er eigenlijk nog 2/3 bij kunnen want sommige (VIND IK) dat ze echt inactief zijn
Anoniem
Wereldberoemd



Valt mee?!
Het is ook niet druk hoor.
Anoniem
Queen of Queens



ik vind dat er eigenlijk nog 2/3 bij kunnen want sommige (VIND IK) dat ze echt inactief zijn

Nee hoor sommige hebben school en gaat dit even voor dat is normaal. :p
Anoniem
Wereldberoemd



ik vind dat er eigenlijk nog 2/3 bij kunnen want sommige (VIND IK) dat ze echt inactief zijn

Anoniem
Queen of Queens



Weinig? 

Ja, vind dit best weinig tbh..

gSm heeft er misschien een 50 tal maar dit is best veel

Nou nee niet voor 1600 spelers of meer elke dag online.
Tim
Wereldberoemd



ik vind dat er eigenlijk nog 2/3 bij kunnen want sommige (VIND IK) dat ze echt inactief zijn

Nee hoor sommige hebben school en gaat dit even voor dat is normaal. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ow, oke dit vind ik dan een goede reden.

Toevoeging: Het zou wel handig zijn als ze hun inactiviteit even melden op het forum :$
Silatunique
Landelijke ster



Moderators
Spelernaam Laatst ingelogd
Rafke    17-05-2014 19:50:03
Cindy      17-05-2014 19:49:56
Mylimasis       17-05-2014 19:48:49
Ilse     17-05-2014 18:16:33
Nuts   17-05-2014 17:50:34
Fame    17-05-2014 15:39:06
Laura    17-05-2014 14:29:36
Marja    17-05-2014 13:15:16
Veela    17-05-2014 11:40:51
Tsubasa     17-05-2014 10:02:13
Kaj2     13-05-2014 19:22:56
Nyu    12-05-2014 20:40:00
Adelyna
Landelijke ster



Marja is in vakantiemodus, dus dat is al een mod minder.
Tim
Wereldberoemd



Marja is in vakantiemodus, dus dat is al een mod minder.

Zij meld haar afwezigheid tenminste...
Anoniem
Queen of Queens



ik vind dat er eigenlijk nog 2/3 bij kunnen want sommige (VIND IK) dat ze echt inactief zijn

Nee hoor sommige hebben school en gaat dit even voor dat is normaal. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Ow, oke dit vind ik dan een goede reden.

Toevoeging: Het zou wel handig zijn als ze hun inactiviteit even melden op het forum <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Dit doen zo ook maar alleen aan hun collega's meer is niet nodig.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste