Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Waarom staat er nog geen NVVD online?
Anna
YouTube-ster



.
Anoniem
Minister of Pop



Ik kreeg mn artikEl nie af <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Dat kan.
Anna
YouTube-ster



Ik kreeg mn artikEl nie af <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

zucht
Anna
YouTube-ster



Ik kreeg mn artikEl nie af <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Volgens mij kan ik beter in het NT!!!
Anoniem
Queen of Queens



Ik kreeg mn artikEl nie af <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Oooo stoute rosjel!
Anna
YouTube-ster



Ik kreeg mn artikEl nie af <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Volgens mij kan ik beter in het NT!!!

als ik het nog een leer niet af heb word ik eruit geschopt
oeps

Dan wil ik erin! (:
Anoniem
Landelijke ster



Ik kreeg mn artikEl nie af <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Volgens mij kan ik beter in het NT!!!

als ik het nog een leer niet af heb word ik eruit geschopt
oeps

Dan maak je het nu toch af lol? Je hebt nog een paar uur xD
Anoniem
Queen of Queens



Ik kreeg mn artikEl nie af <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Volgens mij kan ik beter in het NT!!!

als ik het nog een leer niet af heb word ik eruit geschopt
oeps

0_o snel afleren dan en afmaken! Wat maakt het uit al staat die later online? Zo lang je het vandaag toch maar er op hebt of niet? Snel afmaken! 
Anna
YouTube-ster



als ik het nog een leer niet af heb word ik eruit geschopt
oeps

0_o snel afleren dan en afmaken! Wat maakt het uit al staat die later online? Zo lang je het vandaag toch maar er op hebt of niet? Snel afmaken! 

neee voor vandaag red ik het sws niet meer haha, is veel te laat. Maar als ik het nu nog een keer vergeet dan heb ik een probleem
Maar ik oet maandag weer dusja x)

Sukkel ;ss
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld