Rochel schreef:
Cindy schreef:
Rochel schreef:
als ik het nog een leer niet af heb word ik eruit geschopt
oeps
0_o snel afleren dan en afmaken! Wat maakt het uit al staat die later online? Zo lang je het vandaag toch maar er op hebt of niet? Snel afmaken!
neee voor vandaag red ik het sws niet meer haha, is veel te laat. Maar als ik het nu nog een keer vergeet dan heb ik een probleem
Maar ik oet maandag weer dusja x)