FollowYourDreamz schreef:
Maar wel met korte zinnetjes zeg maar dus niet uitgebreid, dus niet waarom ik het vind of wat ik van je vind maar dan uitgebreid. Als je snapt wat ik bedoel hahah
Maar wel met korte zinnetjes zeg maar dus niet uitgebreid, dus niet waarom ik het vind of wat ik van je vind maar dan uitgebreid. Als je snapt wat ik bedoel hahah


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20