Felicia schreef:
ALS ik mijn label wegdoe. Bij welke moet ik dan komen? Geef me een paar goeie redenen. Als je het voor mij niet weet, mag je vragen wat ik leuk vindt. Hh is lief.
ALS ik mijn label wegdoe. Bij welke moet ik dan komen? Geef me een paar goeie redenen. Als je het voor mij niet weet, mag je vragen wat ik leuk vindt. Hh is lief.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20