Felicia schreef:
Hallo. Ik ben Felicia. Ik ben de eigenaar van het platenlabel thegoldenquill. Wij zoeken nog leden. Thegoldenquill is een label wat draait om schrijven en rpgen. We helpen elkaar met tips. Om beter te worden in het schrijven. We helpen ook met het verzinnen van originele en leuke verhaallijnen. Ik ben van plan om ooit. Als we veel leden hebben. Thema rpgs te starten, maar dat horen jullie nog. Bij 15 leden of meer komen er competities en mod verkiezingen. Word dus zeker lid hh is lief
Hallo. Ik ben Felicia. Ik ben de eigenaar van het platenlabel thegoldenquill. Wij zoeken nog leden. Thegoldenquill is een label wat draait om schrijven en rpgen. We helpen elkaar met tips. Om beter te worden in het schrijven. We helpen ook met het verzinnen van originele en leuke verhaallijnen. Ik ben van plan om ooit. Als we veel leden hebben. Thema rpgs te starten, maar dat horen jullie nog. Bij 15 leden of meer komen er competities en mod verkiezingen. Word dus zeker lid hh is lief


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
(:
(: