Mylimasis schreef:
Mijn woordenschat, grammatica en interpunctie is echt veel beter geworden. Een jaar geleden kon ik nog niet eens normaal met punten schrijven xD
Mijn woordenschat, grammatica en interpunctie is echt veel beter geworden. Een jaar geleden kon ik nog niet eens normaal met punten schrijven xD


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20