Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Sinds ik blogger ben he
Thrandy
Karaoke-ster



krijg ik amper volgers erbij op mijn blog, terwijl ik nu juist expres meer tijd en moeite in mijn blogs steek.

Sterker nog, ik heb zelfs unfollowers en dat is echt demotiverend om veel werk in blogs te steken wow.
Anoniem
Queen of Queens



Ik heb dat probleem niet, ik heb ook al soms dat mensen mijn unfollowen maar niet veel.
Maar er zijn idd niet leuk als je weinig lezers heb, heb ik ook maar ik blog omdat ik het leuk vind.
Thrandy
Karaoke-ster



Ik heb dat probleem niet, ik heb ook al soms dat mensen mijn unfollowen maar niet veel.
Maar er zijn idd niet leuk als je weinig lezers heb, heb ik ook maar ik blog omdat ik het leuk vind.

Tja je hebt over de 300 followers dus 1 meer of minder zou niet eens erg zijn ;p
Account verwijderd




heb ik ook :$ das kut he
Anoniem
Popster



Ik volg je blog nog n_n Maar ik volg nu echt veel blogs xd
Thrandy
Karaoke-ster



heb ik ook <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> das kut he

Ja dat is echt heel kut. Like, ik doe mijn best om mezelf te verbeteren (qua lay-outs vooral) en dan unfollowen mensen mijn blogs. Dat werkt echt niet motiverend om een nieuwe blog te maken waar ik een uur of wat aan heb gewerkt.
Thrandy
Karaoke-ster



Ik begin er juist meer te krijgen haha, lullig.

Hoezo lullig?
Thrandy
Karaoke-ster



Ik begin er juist meer te krijgen haha, lullig.

Hoezo lullig?

Nja, ik gun jullie de volgers meer dan mezelf momenteel. Ik heb geen denderend aantal of zo nee, maar ik heb er toch even amper zin/tijd voor.

Nou ja, ik moet je toegeven dat ik zo ook geen zin meer heb om blogs te maken als het zo door zou gaan. Aangezien ik er nu echt veel tijd in steek en zo, maar als mensen me unfollowen is de leukigheid er ook wel af. 
Thrandy
Karaoke-ster



Nja, ik gun jullie de volgers meer dan mezelf momenteel. Ik heb geen denderend aantal of zo nee, maar ik heb er toch even amper zin/tijd voor.

Nou ja, ik moet je toegeven dat ik zo ook geen zin meer heb om blogs te maken als het zo door zou gaan. Aangezien ik er nu echt veel tijd in steek en zo, maar als mensen me unfollowen is de leukigheid er ook wel af. 

Dat kan ik me voorstellen. Kijk ja, als ik een blog maak, dan heb ik er echt wel tijd inzitten, maar het is gewoon dom dat als je blogger bent, je amper aandacht ervoor krijgt.

Ja dat vind ik ook heel jammer... En het is echt niet om zielig te doen hoor, maar het is gewoon zo. Dan gaat de leukigheid er echt snel vanaf...
Anoniem
Wereldberoemd



Ik kijk eigenlijk bijna nooit op iemands blogs.. Maar nu ik die van jou gezien heb, heb ik hem gevolgd :d
Thrandy
Karaoke-ster



Dat kan ik me voorstellen. Kijk ja, als ik een blog maak, dan heb ik er echt wel tijd inzitten, maar het is gewoon dom dat als je blogger bent, je amper aandacht ervoor krijgt.

Ja dat vind ik ook heel jammer... En het is echt niet om zielig te doen hoor, maar het is gewoon zo. Dan gaat de leukigheid er echt snel vanaf...

Dat is ook niet zielig doen, dat is logisch. Je wil toch een beetje profijt van je harde werk?

Ja precies... 
Thrandy
Karaoke-ster



Ik kijk eigenlijk bijna nooit op iemands blogs.. Maar nu ik die van jou gezien heb, heb ik hem gevolgd <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Yay thanks! <3 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld