Toothless schreef:
Misschien even handig om te melden. Ik ben er volgende week de hele week niet (van komende vrijdag tot de vrijdag er na) ivm uitwisseling op school.
Ja, misschien dat ik af en toe via mijn mobiel online probeer te komen, maar ik ben er dan maar heel even want we hebben een druk programma.
En like yeah, de dag dat we terug komen ga ik meteen door naar de signeersessie van Nick en Simon, whoehoee!
Misschien even handig om te melden. Ik ben er volgende week de hele week niet (van komende vrijdag tot de vrijdag er na) ivm uitwisseling op school.
Ja, misschien dat ik af en toe via mijn mobiel online probeer te komen, maar ik ben er dan maar heel even want we hebben een druk programma.
En like yeah, de dag dat we terug komen ga ik meteen door naar de signeersessie van Nick en Simon, whoehoee!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20