Imagine schreef:
Riraito schreef:
Imagine schreef:
Ik vond het de eerste paar verkiezingen nog wel leuk, maar het begint echt saai te worden hahaha, mensen moeten een filmpje maken met keihard geluid en een clown, dan krijg je onze aandacht wel!!!!!! maar nu ga ik verder je brief lezen xd
Dat wil ik best doen, maar er is een reden dat ik geen YT'er ben ;-;
Hahahaha vind ik wel een minpunt hoor, dat je geen YT bent, ik denk niet dat we je nu nog kunnen toelaten, je moet minstens 3 functies hebben voordat je in het nt mag