Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Dusseh mijn solli staat
Anoniem
Wereldberoemd



nu ook online, have a look if you want to (:

http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Riraito&show=blog&id=17797
Anoniem
YouTube-ster



nter zijn is zo vermoeiend nu moet ik hem gaan lezen maar mag ik niks zeggen!!!! je wil geen nt worden hoor bahhhh iehl zo vermoeiend

ok nee ik ga al lezen hahaha ik ben raar iknow
Anoniem
Wereldberoemd



nter zijn is zo vermoeiend nu moet ik hem gaan lezen maar mag ik niks zeggen!!!! je wil geen nt worden hoor bahhhh iehl zo vermoeiend

ok nee ik ga al lezen hahaha ik ben raar iknow

Ik ken je probleem, met de smt verkiezingen had ik na een tijdje ook echt geen zin meer ahhahaha
Anoniem
YouTube-ster



nter zijn is zo vermoeiend nu moet ik hem gaan lezen maar mag ik niks zeggen!!!! je wil geen nt worden hoor bahhhh iehl zo vermoeiend

ok nee ik ga al lezen hahaha ik ben raar iknow

Ik ken je probleem, met de smt verkiezingen had ik na een tijdje ook echt geen zin meer ahhahaha

Ik vond het de eerste paar verkiezingen nog wel leuk, maar het begint echt saai te worden hahaha, mensen moeten een filmpje maken met keihard geluid en een clown, dan krijg je onze aandacht wel!!!!!! maar nu ga ik verder je brief lezen xd
Anoniem
Wereldberoemd



nter zijn is zo vermoeiend nu moet ik hem gaan lezen maar mag ik niks zeggen!!!! je wil geen nt worden hoor bahhhh iehl zo vermoeiend

ok nee ik ga al lezen hahaha ik ben raar iknow

Ik ken je probleem, met de smt verkiezingen had ik na een tijdje ook echt geen zin meer ahhahaha

Ik vond het de eerste paar verkiezingen nog wel leuk, maar het begint echt saai te worden hahaha, mensen moeten een filmpje maken met keihard geluid en een clown, dan krijg je onze aandacht wel!!!!!! maar nu ga ik verder je brief lezen xd

Dat wil ik best doen, maar er is een reden dat ik geen YT'er ben ;-;
Anoniem
YouTube-ster



Ik ken je probleem, met de smt verkiezingen had ik na een tijdje ook echt geen zin meer ahhahaha

Ik vond het de eerste paar verkiezingen nog wel leuk, maar het begint echt saai te worden hahaha, mensen moeten een filmpje maken met keihard geluid en een clown, dan krijg je onze aandacht wel!!!!!! maar nu ga ik verder je brief lezen xd

Dat wil ik best doen, maar er is een reden dat ik geen YT'er ben ;-;

Hahahaha vind ik wel een minpunt hoor, dat je geen YT bent, ik denk niet dat we je nu nog kunnen toelaten, je moet minstens 3 functies hebben voordat je in het nt mag
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vond het de eerste paar verkiezingen nog wel leuk, maar het begint echt saai te worden hahaha, mensen moeten een filmpje maken met keihard geluid en een clown, dan krijg je onze aandacht wel!!!!!! maar nu ga ik verder je brief lezen xd

Dat wil ik best doen, maar er is een reden dat ik geen YT'er ben ;-;

Hahahaha vind ik wel een minpunt hoor, dat je geen YT bent, ik denk niet dat we je nu nog kunnen toelaten, je moet minstens 3 functies hebben voordat je in het nt mag

Als jij dan zorgt dat Lianne me eventjes mod maakt dan mag ik er ook bij s: s:
Anoniem
YouTube-ster



Dat wil ik best doen, maar er is een reden dat ik geen YT'er ben ;-;

Hahahaha vind ik wel een minpunt hoor, dat je geen YT bent, ik denk niet dat we je nu nog kunnen toelaten, je moet minstens 3 functies hebben voordat je in het nt mag

Als jij dan zorgt dat Lianne me eventjes mod maakt dan mag ik er ook bij s: s:

Hmm nee sorry de modbadges zijn op! 
Anoniem
Wereldberoemd



Hahahaha vind ik wel een minpunt hoor, dat je geen YT bent, ik denk niet dat we je nu nog kunnen toelaten, je moet minstens 3 functies hebben voordat je in het nt mag

Als jij dan zorgt dat Lianne me eventjes mod maakt dan mag ik er ook bij s: s:

Hmm nee sorry de modbadges zijn op! 

je pest me gewoon ik weet het zeker 
Anoniem
YouTube-ster



Als jij dan zorgt dat Lianne me eventjes mod maakt dan mag ik er ook bij s: s:

Hmm nee sorry de modbadges zijn op! 

je pest me gewoon ik weet het zeker 

ja sorry ik moet mezelf groot voelen!!!!!!!!!!! en nu ga ik disney XD kijken xd dooegg
Anoniem
Wereldberoemd



Hmm nee sorry de modbadges zijn op! 

je pest me gewoon ik weet het zeker 

ja sorry ik moet mezelf groot voelen!!!!!!!!!!! en nu ga ik disney XD kijken xd dooegg

bye byee
Anoniem
Wereldberoemd



♥♥
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld