Riraito schreef:
bekijken van toen ik net begon (en later blogger werd) tot nu en daar zit echt zoveel verschil tussen, niet normaal .-.
bekijken van toen ik net begon (en later blogger werd) tot nu en daar zit echt zoveel verschil tussen, niet normaal .-.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
ik hoop dat het nt het mijn kan leren als ik gekozen wordt.
ik hoop dat het nt het mijn kan leren als ik gekozen wordt.