Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik zat net mijn blogs te
Anoniem
Wereldberoemd



bekijken van toen ik net begon (en later blogger werd) tot nu en daar zit echt zoveel verschil tussen, niet normaal .-.
Anoniem
Wereldberoemd



Dat had ik ook haha.

is grappig om te zien ahhaha
Anoniem
Wereldberoemd



Dat had ik ook haha.

is grappig om te zien ahhaha

Inderdaad. Al voel ik me dan tegelijk ook trots als ik me ontwikkel.

Daar zit wel wat in ja
Cinta
Landelijke ster



Hahaha, I feel you (met nt dan). Mijn errste artikels zijn zo noob man niet normaal haha
Anoniem
Queen of Queens



Ik wil zo graag lay-outs kunnen maken maar ik kan het niet. sad ik hoop dat het nt het mijn kan leren als ik gekozen wordt.
Anoniem
Wereldberoemd



Hahaha, I feel you (met nt dan). Mijn errste artikels zijn zo noob man niet normaal haha

Ja idk ik was daar niet bij, maar het is wel gewoon leuk om je vooruitgang te zien enzo hahah
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wil zo graag lay-outs kunnen maken maar ik kan het niet. sad ik hoop dat het nt het mijn kan leren als ik gekozen wordt.

Anders wil ik je best een keertje helpen? Het is niet dat ik geweldig ben ofzo, maar ik snap het grootste deel wel...
Sorayatjuh
Playback-ster



Ik wil zo graag lay-outs kunnen maken maar ik kan het niet. sad ik hoop dat het nt het mijn kan leren als ik gekozen wordt.

>< ik weet iemand die je het kan leren

Anoniem
YouTube-ster



Ik wil zo graag lay-outs kunnen maken maar ik kan het niet. sad ik hoop dat het nt het mijn kan leren als ik gekozen wordt.

Ohja ik had nog zo'n blog daar over gemaakt. Ik zet 'm even online c:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld