Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Survival zoekt leden !
alishakusx
Straatmuzikant



Survival zoekt leden !
We gaan leuke wedstrijden houden en zoeken ook moderators !
Heb jij nog geen label? En heb jij leuke ideeën?
Kom dan bij Survival !
Sophrosyne
Straatmuzikant



Survival was eerst het label van mij en Meghan haha, ik kijk wel even. c:
alishakusx
Straatmuzikant



@minori
Jaa ze verkocht hem geloof ik : 3 Ik wou al een tijdje een platenlabel maar ik vind het echt een mooi label, alleen zoveel niet actieve leden :x
Sophrosyne
Straatmuzikant



@minori
Jaa ze verkocht hem geloof ik : 3 Ik wou al een tijdje een platenlabel maar ik vind het echt een mooi label, alleen zoveel niet actieve leden :x

Ohja haha, naja ik kijk wel oof ik kom.
alishakusx
Straatmuzikant



@minori
Jaa ze verkocht hem geloof ik : 3 Ik wou al een tijdje een platenlabel maar ik vind het echt een mooi label, alleen zoveel niet actieve leden :x

Ohja haha, naja ik kijk wel oof ik kom.

Yeeaahh, isgoed : )
Adelyna
Landelijke ster



Ik zit in geen platenlabel, maar ik ben al goed genoeg van mezelf cool
alishakusx
Straatmuzikant



hh
Anoniem
Wereldberoemd



Oehlala met mijn lay-out!!
alishakusx
Straatmuzikant



Oehlala met mijn lay-out!!

jaa omg ik vond hem zo mooi eh toen ik hem zag ! < 3(l)
Anoniem
Wereldberoemd



Oehlala met mijn lay-out!!

jaa omg ik vond hem zo mooi eh toen ik hem zag ! < 3<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Yey, dankje! :$
alishakusx
Straatmuzikant



hh
Sophrosyne
Straatmuzikant



Maar ehm, ik wil best meehelpen met leden zoeken enz. Ik word wel lid, wanneer komt de mod uitslag en tot wanneer kan je inzenden?
alishakusx
Straatmuzikant



Maar ehm, ik wil best meehelpen met leden zoeken enz. Ik word wel lid, wanneer komt de mod uitslag en tot wanneer kan je inzenden?

je kan altijd mailen om mod te worden : ) extra ondersteuning kan ik altijd gebruiken !
zal ik je een uitnodiging sturen om lid te worden?
Account verwijderd




Ik zou willen komen, maar ja, moderator van een ander label so.
alishakusx
Straatmuzikant



Ik zou willen komen, maar ja, moderator van een ander label so.

als je mail stuurt met wat je in huis bent als je mod wil zijn : )

Sophrosyne
Straatmuzikant



Maar ehm, ik wil best meehelpen met leden zoeken enz. Ik word wel lid, wanneer komt de mod uitslag en tot wanneer kan je inzenden?

je kan altijd mailen om mod te worden : ) extra ondersteuning kan ik altijd gebruiken !
zal ik je een uitnodiging sturen om lid te worden?

Wat moet er dan in de brief staan? ^^ 

Gelukkig heb ik best wat ervaring, zelf 5 labels gehad en bij 3 mod geweest!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste