Unashamed schreef: Tsja, het is inderdaad zwaar inactief. Daarom ben ik even aan het ontwerpen. Misschien word ik ooit beter. ^^
Ik wil gewoon aandacht ;-;
Mail me, dan krijg je aandacht van mij. ^^
Nja nee het is niet dat ik aandacht zelf wil, maar dat mensen mijn blog aandacht geven omdat ik het leuk vind (over het algemeen) te horen wat mensen ervan vinden xD