Mylimasis schreef:
Mijn computer is kapot en als ik op mijn aankomende wiskunde toets geen voldoende haal moet ik het jaar overdoen
Eind juni ben ik sowieso weer actief!
Mijn computer is kapot en als ik op mijn aankomende wiskunde toets geen voldoende haal moet ik het jaar overdoen
Eind juni ben ik sowieso weer actief!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20