Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik wil wel solliciteren voor die NT stage,
Laryanue
Karaoke-ster



maar ik kan 3 weken lang niet achter de laptop en ik ben al eens NT'er geweest en het is leuker om een ander ook de kans te geven en meh. Het lijkt me wel leuk.
Cinta
Landelijke ster



Doe mee xoxo
Thrandy
Karaoke-ster



Tja dan heb jij toch eigenlijk niks aan een stage als je al weet hoe alles in z'n werk gaat? Of heb ik dat nou...? Haha...........
Laryanue
Karaoke-ster



Tja dan heb jij toch eigenlijk niks aan een stage als je al weet hoe alles in z'n werk gaat? Of heb ik dat nou...? Haha...........

Dit, en ik ben er een groot deel van de vakantie niet en het is leuker als een ander ook de kans krijgt.
Thrandy
Karaoke-ster



Tja dan heb jij toch eigenlijk niks aan een stage als je al weet hoe alles in z'n werk gaat? Of heb ik dat nou...? Haha...........

Dit, en ik ben er een groot deel van de vakantie niet en het is leuker als een ander ook de kans krijgt.

Ja nee niet lullig bedoelt natuurlijk, maar je hebt dan in principe weinig aan een stage omdat je toch alles al weet hahahahahahaha. En als je toch op vakantie gaat, hehe.
Laryanue
Karaoke-ster



Tja dan heb jij toch eigenlijk niks aan een stage als je al weet hoe alles in z'n werk gaat? Of heb ik dat nou...? Haha...........

Dit, en ik ben er een groot deel van de vakantie niet en het is leuker als een ander ook de kans krijgt.

Ja nee niet lullig bedoelt natuurlijk, maar je hebt dan in principe weinig aan een stage omdat je toch alles al weet hahahahahahaha. En als je toch op vakantie gaat, hehe.

True, al kan ik nog wel een lesje in het maken van lay-outs gebruiken.
Laryanue
Karaoke-ster



Doe meee :-D

Meh. ;c
Zuko
YouTube-ster



Doe mee xoxo

Anoniem
Minister of Pop



Waarom niet? Als je weer even deel wilt uitmaken van onze gezellige groep.
Laryanue
Karaoke-ster



Hmmmm nja, wat Simo zegt is mss wel het beste!! :-P <3

Ik denk het wel, maar ik zat er nog zo over te twijfelen aangezien er wel een klein kansje was dat je in het team zou kunnen komen. Niet dat ik het verwachtte, maar het is altijd een leuke motivatie.
Anoniem
Straatmuzikant



yolo
Laryanue
Karaoke-ster



Hmmmm nja, wat Simo zegt is mss wel het beste!! :-P <3

Ik denk het wel, maar ik zat er nog zo over te twijfelen aangezien er wel een klein kansje was dat je in het team zou kunnen komen. Niet dat ik het verwachtte, maar het is altijd een leuke motivatie.

Ik denk niet dat ze dat gaan doen atm, al kan het inderdaad wel. Mja, ik denk dat het nu vooral gericht is op dingen die je al weet en begrijp me niet verkeerd, ik zou het geweldig voor je vinden als je dit weer zou kunnen doen, maar dan zou ik het beter doen met een echte verkiezing.

Hmm... Ik denk dat je gelijk hebt, ook al is er altijd wel iets om te leren. Daarbij zou het nog maar afwachten zijn of ik überhaupt door zou gaan.
RockingToilet
YouTube-ster



Ik ben ook NT'er geweest, maar ik doe alsnog mee. In mijn periode was het nog in een ontdekkingsfase en was er amper iets.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld