Laryanue schreef:
maar ik kan 3 weken lang niet achter de laptop en ik ben al eens NT'er geweest en het is leuker om een ander ook de kans te geven en meh. Het lijkt me wel leuk.
maar ik kan 3 weken lang niet achter de laptop en ik ben al eens NT'er geweest en het is leuker om een ander ook de kans te geven en meh. Het lijkt me wel leuk.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19