RockingToilet schreef:
Roseraie schreef:
waarom hh je uberhaupt, ik zeg toch dat je de ct'er moet mailen die die competitie heeft georganiseerd. Met dit forum los je niks op.
Ik had het niet gezien, sorry! Ik had het al gedaan, maar geen reactie erop gekregen. Ik dacht, misschien is het normaal?
aaah okee haha , kun je me ff mailen wie de competitie heeft georganiseerd dan vraag ik het wel ff voor je aan diegene ^^