Katharos schreef:
Wanner ik terug kom geen idee, misschien kijk ik af en toe nog even 10 minuten. Na vrijdag ben ik er misschien weer meer. Ik zie t wel.
Wanner ik terug kom geen idee, misschien kijk ik af en toe nog even 10 minuten. Na vrijdag ben ik er misschien weer meer. Ik zie t wel.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18