Riraito schreef:
gestopt was met bloggen (ja mn badge was afgepakt maar daarna ging ik nog verder alleen later ben ik er toch mee gestopt), heb je 80 volgers en reageren er 2 x)
gestopt was met bloggen (ja mn badge was afgepakt maar daarna ging ik nog verder alleen later ben ik er toch mee gestopt), heb je 80 volgers en reageren er 2 x)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20