Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Riraito truth ook ♥
Anoniem
Wereldberoemd



Als je mij éérst truth + ik moet je kennen / zin hebben om je te truthen!! (:

- Unashamed: Ik zou je truth best om kunnen keren, we hebben zo onze ups en downs en ik weet niet of we ooit nog echt goede vriendinnen zullen worden, maar ik vind je wel een toffe meid en het doet me goed om te zien dat je eindelijk wat meer voor jezelf op komt, dat verdien je namelijk. Volgens mij gaat het zeker ook beter nu je wat minder op VP zit, dat is heel jammer voor hier, maar je 'real life' gaat voor! (:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Toothless
Wereldberoemd



~ ik ken je niet echt goed, maar je lijkt me een aardig persoon en ik zou je graag beter willen leren kennen!
Thrandy
Karaoke-ster



Hm nou daar gaat 'ie dan;

Eigenlijk botsen we heel vaak, naar mijn idee, en ik moet je erg toegeven dat ik me rondom jou best wel ongemakkelijk voel... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, omdat ik jou opmerkingen vaak niet zo goed oppak. Ik weet dat jij zo reageert, maar dat kom ook echt door mij dat ik dat zo oppak. Ondanks dat ik zelf ook wel hard door de bocht kan komen... Verder vind ik je alsnog een hele toffe meid en volgens mij ben je helemaal niet zo eng (hihi) als ik denk dat je bent! 
Anoniem
Landelijke ster



Ik vind je soms echt irritant, mensen afzeiken op dingen die je zelf ook niet goed kunt dat soort stuff enz.
Lix
YouTube-ster



Eigenlijk vind ik je best wel awesome. Het verbaasde me echt dat die 'burn out' van een tijdje geleden over jou ging.. 
xAnna
Straatmuzikant



Heey, ik vind je echt een hele lieve meid/collega. Ik ben echt heel blij om samen met jou in het SMT te zitten en we gaan zorgen dat de socialmedia actief blijft! Ga zo door c:
Anoniem
Wereldberoemd



Idk, de ene keer mag ik je, de andere keer niet.
Lefacumis
Wereldberoemd



Hoi!
Lefacumis
Wereldberoemd



Ok hier gaat tie:

Hoi Elke, nou ik vind je best tof maar we zijn het er niet vaak eens met elkaar. Maar dat maakt niet uit hoor mensen verschillen en vooral met meningen. Ondanks dat vind ik je nog steeds erg tof, ik vind ook zo geweldig dat je altijd je mening durft te uiten. Maar verder vind ik je wel aardig ookal ken ik je niet heel erg goed!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld