Marja schreef:
HAHHAHAHAHA, echt zo irritant als je al vanaf het begin mod bent en dan moet je 4 weken zonder enzo. En als je dan via een ander account komt (Awake) dan zie je weer die dingen waar mijn modzintuig van gaat prikkelen. AHAHAH, maar dan kan ik er niks aan doen. c':
Nu gelukkig wel weer. ^^
Maar ik ga nu, want nog even wat biologie overkijken. VANDAAG LAATSTE EXAMENNNN!
Examen was dus vanmiddag, is een dikke voldoende (tussen de 7,3 en 9,3).
HAHHAHAHAHA, echt zo irritant als je al vanaf het begin mod bent en dan moet je 4 weken zonder enzo. En als je dan via een ander account komt (Awake) dan zie je weer die dingen waar mijn modzintuig van gaat prikkelen. AHAHAH, maar dan kan ik er niks aan doen. c':
Nu gelukkig wel weer. ^^
Maar ik ga nu, want nog even wat biologie overkijken. VANDAAG LAATSTE EXAMENNNN!
Examen was dus vanmiddag, is een dikke voldoende (tussen de 7,3 en 9,3).


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

