Angel schreef:
Undedected schreef:
Angel schreef:
Rustig rustig. Ik reageer toch wanneer ik wil? Trouwens ik help enkel je topic omhoog.
Ja, maar hallo? Je irriteert me al de héle dag. Ik maak een topic over ene 'Justin Bartha (Een wonder dat ik de naam nog onthouden heb) En je zegt 'Ok' Dan maak ik een ander topic aan: 'Leuk voor je' Dan maak ik dit topic aan, kom je weer met je droge reactie, als je er niks aan vind, reageer dan gewoon niet, sjeez.
Die reactie was heus niet zo bedoeld hoor. Ik bedoelde het echt niet zo. Op sommige topics weet ik gewoon niet hoe ik moet reageren. Daarom zeg ik gewoon ok. Cause, als ik het topic negeer help ik je ook toch met niets? Right? Als ik iets zeg, help ik je te minste met het hoog te houden. Daarbij vind ik je een erg leuke meid dus daar heeft het niets mee te maken.
