Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Wie wilt Battle'en ?
Silatunique
Landelijke ster



  
Account verwijderd




Meh, geen zin. ;)
Silatunique
Landelijke ster



Meh, geen zin. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Omkadd waarom reageer je dan? wauw
Account verwijderd




Meh, geen zin. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Omkadd waarom reageer je dan? wauw

Rustig rustig. Ik reageer toch wanneer ik wil? Trouwens ik help enkel je topic omhoog. 
Silatunique
Landelijke ster



Meh, geen zin. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Omkadd waarom reageer je dan? wauw

Rustig rustig. Ik reageer toch wanneer ik wil? Trouwens ik help enkel je topic omhoog. 

Ja, maar hallo? Je irriteert me al de héle dag. Ik maak een topic over ene 'Justin Bartha (Een wonder dat ik de naam nog onthouden heb) En je zegt 'Ok' Dan maak ik een ander topic aan: 'Leuk voor je' Dan maak ik dit topic aan, kom je weer met je droge reactie, als je er niks aan vind, reageer dan gewoon niet, sjeez.
Account verwijderd




Omkadd waarom reageer je dan? wauw

Rustig rustig. Ik reageer toch wanneer ik wil? Trouwens ik help enkel je topic omhoog. 

Ja, maar hallo? Je irriteert me al de héle dag. Ik maak een topic over ene 'Justin Bartha (Een wonder dat ik de naam nog onthouden heb) En je zegt 'Ok' Dan maak ik een ander topic aan: 'Leuk voor je' Dan maak ik dit topic aan, kom je weer met je droge reactie, als je er niks aan vind, reageer dan gewoon niet, sjeez.

Die reactie was heus niet zo bedoeld hoor. Ik bedoelde het echt niet zo. Op sommige topics weet ik gewoon niet hoe ik moet reageren. Daarom zeg ik gewoon ok. Cause, als ik het topic negeer help ik je ook toch met niets? Right? Als ik iets zeg, help ik je te minste met het hoog te houden. Daarbij vind ik je een erg leuke meid dus daar heeft het niets mee te maken. :)
Silatunique
Landelijke ster



Rustig rustig. Ik reageer toch wanneer ik wil? Trouwens ik help enkel je topic omhoog. 

Ja, maar hallo? Je irriteert me al de héle dag. Ik maak een topic over ene 'Justin Bartha (Een wonder dat ik de naam nog onthouden heb) En je zegt 'Ok' Dan maak ik een ander topic aan: 'Leuk voor je' Dan maak ik dit topic aan, kom je weer met je droge reactie, als je er niks aan vind, reageer dan gewoon niet, sjeez.

Die reactie was heus niet zo bedoeld hoor. Ik bedoelde het echt niet zo. Op sommige topics weet ik gewoon niet hoe ik moet reageren. Daarom zeg ik gewoon ok. Cause, als ik het topic negeer help ik je ook toch met niets? Right? Als ik iets zeg, help ik je te minste met het hoog te houden. Daarbij vind ik je een erg leuke meid dus daar heeft het niets mee te maken. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Euhh, ja euhm.. 
Oke al mijn wijze woorden zijn weg.. maar dankje.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld