Girafke schreef:
(Even uitleggen, snotjeees is een appgroep die al best wel heel lang bestaat, oorspronkelijk waren het allemaal vp'ers)
Maar in ieder geval, mijn punt is.
Van de 13 personen (Ik tel Laura, Marja en Henrieke gewoon even mee), spelen er nog maar 4 actief vp.
Best wel zonde, want dit is echt een awesome site.
Ps. Nee, jullie zullen niks aan deze info hebben, maar t gaat erom dat heeeel veel mensen zijn gestopt, ahahha
(Even uitleggen, snotjeees is een appgroep die al best wel heel lang bestaat, oorspronkelijk waren het allemaal vp'ers)
Maar in ieder geval, mijn punt is.
Van de 13 personen (Ik tel Laura, Marja en Henrieke gewoon even mee), spelen er nog maar 4 actief vp.

Best wel zonde, want dit is echt een awesome site.

Ps. Nee, jullie zullen niks aan deze info hebben, maar t gaat erom dat heeeel veel mensen zijn gestopt, ahahha


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20