Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Van alles snotjeees hè
Anoniem
Wereldberoemd



(Even uitleggen, snotjeees is een appgroep die al best wel heel lang bestaat, oorspronkelijk waren het allemaal vp'ers)

Maar in ieder geval, mijn punt is.
Van de 13 personen (Ik tel Laura, Marja en Henrieke gewoon even mee), spelen er nog maar 4 actief vp. :o
Best wel zonde, want dit is echt een awesome site. :d


Ps. Nee, jullie zullen niks aan deze info hebben, maar t gaat erom dat heeeel veel mensen zijn gestopt, ahahha
Anoniem
Wereldberoemd



wie is henrieke

Ze was Schnor, ooooit. :d
Ze was deze week wel nog online!!!
Anoniem
Wereldberoemd



.....volgens mij heb ik daar ooit ingezeten
maar ging ik eruit
...kan ook van niet zijn hoor k weet t niet meer!!!

Ja kan best!!
Op het begin was het zo een spamgroep!!
Volgens mij heeft Mayke die aangemaakt? Of idk, toen lette ik nog niet zo goed op...
Anoniem
Wereldberoemd



Welke Groepsapp? 

Snotjeees.
Dat zeg ik toch, ahaha
Anoniem
Wereldberoemd



.....volgens mij heb ik daar ooit ingezeten
maar ging ik eruit
...kan ook van niet zijn hoor k weet t niet meer!!!

Ja kan best!!
Op het begin was het zo een spamgroep!!
Volgens mij heeft Mayke die aangemaakt? Of idk, toen lette ik nog niet zo goed op...

Ja vgm ging ik er daarom uit AHHAHHAH en ik praatte nooit omdat ik te verlegen was AHHAHAHHA

Och god, Rochel, en verlegen???
Anoniem
Wereldberoemd



Welke Groepsapp? 

Snotjeees.
Dat zeg ik toch, ahaha

Kan ik er bij komen?

Nee sorry, aha, we hebben besloten niemand meer toe te voegen, we zijn namelijk allemaal echt heel hecht, hahaha
Anoniem
Karaoke-ster



Snotjeees.
Dat zeg ik toch, ahaha

Kan ik er bij komen?

Nee sorry, aha, we hebben besloten niemand meer toe te voegen, we zijn namelijk allemaal echt heel hecht, hahaha

ehehe (:
Anoniem
Wereldberoemd



Kan ik er bij komen?

Nee sorry, aha, we hebben besloten niemand meer toe te voegen, we zijn namelijk allemaal echt heel hecht, hahaha

ehehe (:

Nicoleeeee <3 <3 <3
Account verwijderd




Snotjeees.
Dat zeg ik toch, ahaha

Kan ik er bij komen?

Nee sorry, aha, we hebben besloten niemand meer toe te voegen, we zijn namelijk allemaal echt heel hecht, hahaha

Damn haha ok dan
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld