Mylimasis schreef:
Woensdag ben ik er weer (even) om mijn competitie te maken u___u
Aan het eind van juni ben ik weer actief
Woensdag ben ik er weer (even) om mijn competitie te maken u___u
Aan het eind van juni ben ik weer actief
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.