Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik ben ZO pislink nu.
RockingToilet
YouTube-ster



Iemand haalt mijn verleden er bij en zegt dat ik mijn vrienden heb laten vallen toen.
A. Ik had toen geen vrienden, alleen haters?
B. Waarom weet ik hier niets van
C. Waarom doe je dit?

Uch, ik wil een muur inslaan.. Zo boos ben ik.
Account verwijderd




Herkenbaar, enkel halen mijn zussen steeds het verleden naar boven met anderen erbij. En mijn verleden is gênant. Ik haat het wat ik deed vroeger, maar ja. Ze moet het perse zeggen tegen anderen. 
RockingToilet
YouTube-ster



Herkenbaar, enkel halen mijn zussen steeds het verleden naar boven met anderen erbij. En mijn verleden is gênant. Ik haat het wat ik deed vroeger, maar ja. Ze moet het perse zeggen tegen anderen. 

Ik had woede-problemen, en dat is hier op VP gebleken. Toen kreeg ik haters, niemand nam het voor me op. En nu heb ik mensen laten vallen? Durven het niet eens te zeggen, pff.
Account verwijderd




Herkenbaar, enkel halen mijn zussen steeds het verleden naar boven met anderen erbij. En mijn verleden is gênant. Ik haat het wat ik deed vroeger, maar ja. Ze moet het perse zeggen tegen anderen. 

Ik had woede-problemen, en dat is hier op VP gebleken. Toen kreeg ik haters, niemand nam het voor me op. En nu heb ik mensen laten vallen? Durven het niet eens te zeggen, pff.

Dit. Enkel het vp stukje niet.
RockingToilet
YouTube-ster



Herkenbaar, enkel halen mijn zussen steeds het verleden naar boven met anderen erbij. En mijn verleden is gênant. Ik haat het wat ik deed vroeger, maar ja. Ze moet het perse zeggen tegen anderen. 

Ik had woede-problemen, en dat is hier op VP gebleken. Toen kreeg ik haters, niemand nam het voor me op. En nu heb ik mensen laten vallen? Durven het niet eens te zeggen, pff.

Dit. Enkel het vp stukje niet.

Ik ben een jaar gestopt met VP omdat ik me ZO erg gehaat voelde, ook omdat ik in behandeling was en dus even niet terug mocht komen. Ik heb een hekel aan die tijd, en mensen brengen hem steeds naar boven.
Account verwijderd




Ik had woede-problemen, en dat is hier op VP gebleken. Toen kreeg ik haters, niemand nam het voor me op. En nu heb ik mensen laten vallen? Durven het niet eens te zeggen, pff.

Dit. Enkel het vp stukje niet.

Ik ben een jaar gestopt met VP omdat ik me ZO erg gehaat voelde, ook omdat ik in behandeling was en dus even niet terug mocht komen. Ik heb een hekel aan die tijd, en mensen brengen hem steeds naar boven.

En toen ging je naar gsm, en daar vond je het stom en kwam je terug. ^-^Je naam is Rachel en je vriendje noemt Maarten. Ik ben je stalker, haha nee hoor. Ik weet het gewoon. Maar het is wel rot ja. :c
RockingToilet
YouTube-ster



Dit. Enkel het vp stukje niet.

Ik ben een jaar gestopt met VP omdat ik me ZO erg gehaat voelde, ook omdat ik in behandeling was en dus even niet terug mocht komen. Ik heb een hekel aan die tijd, en mensen brengen hem steeds naar boven.

En toen ging je naar gsm, en daar vond je het stom en kwam je terug. ^-^Je naam is Rachel en je vriendje noemt Maarten. Ik ben je stalker, haha nee hoor. Ik weet het gewoon. Maar het is wel rot ja. :c

Mijn ex, haha.
Account verwijderd




Ik ben een jaar gestopt met VP omdat ik me ZO erg gehaat voelde, ook omdat ik in behandeling was en dus even niet terug mocht komen. Ik heb een hekel aan die tijd, en mensen brengen hem steeds naar boven.

En toen ging je naar gsm, en daar vond je het stom en kwam je terug. ^-^Je naam is Rachel en je vriendje noemt Maarten. Ik ben je stalker, haha nee hoor. Ik weet het gewoon. Maar het is wel rot ja. :c

Mijn ex, haha.

Really? o-o 
RockingToilet
YouTube-ster



En toen ging je naar gsm, en daar vond je het stom en kwam je terug. ^-^Je naam is Rachel en je vriendje noemt Maarten. Ik ben je stalker, haha nee hoor. Ik weet het gewoon. Maar het is wel rot ja. :c

Mijn ex, haha.

Really? o-o 

Net een week ja.
Account verwijderd




Mijn ex, haha.

Really? o-o 

Net een week ja.

Oh why?
Anoniem
Minister of Pop



Ik heb je niet meegemaakt vroeger, maar ik vind je nu gewoon aardig dus ik zou niet weten wat ze te zeuren hebben
RockingToilet
YouTube-ster



Really? o-o 

Net een week ja.

Oh why?

Ruzie, vond hem niet meer leuk etc.

@ Ahw dankje! Nee snap het ook niet. Krijg dikke haat en diegene noemt het een discussie, oke dan.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld