Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
ik moet een brief schrijven
Alessa
Popster



Van waar ik nu doe (this voor bio ) en waar ik mee bezig ben en als ik hem dat ovrr tien jaar lees dat ik dan denk oojaa dat heb ik tijdens bio geschreven xd. Ik vertel best veel over vp in de brief :) en ik ga denk ik een tweede briefs schrijven die helemaal over vp gaat ahahaha je kan merken dat ik verslaafd ben aaan vp
Alessa
Popster



Wat kan ik voor de tweede brief schrijven ehm ga er ondertussen ff over nadenken
Alessa
Popster



Wat kan ik voor de tweede brief schrijven ehm ga er ondertussen ff over nadenken

Sws over vp
Account verwijderd




Wat kan ik voor de tweede brief schrijven ehm ga er ondertussen ff over nadenken

Sws over vp

Schrijf over mij, dhuhu
Alessa
Popster



Wat kan ik voor de tweede brief schrijven ehm ga er ondertussen ff over nadenken

Sws over vp

Schrijf over mij, dhuhu

Whaha wil je erin ?  Dan zet ik wel wat namen in de brief xd
Account verwijderd




Sws over vp

Schrijf over mij, dhuhu

Whaha wil je erin ?  Dan zet ik wel wat namen in de brief xd

Yeah thanks. Ik ben Rachel aka Angel haha
Alessa
Popster



Schrijf over mij, dhuhu

Whaha wil je erin ?  Dan zet ik wel wat namen in de brief xd

Yeah thanks. Ik ben Rachel aka Angel haha

Oke  is goed ga morgen waqrschijnelijk met de 2de brief beginnen zit nu die van school bezig maar wil ook in m,n vrije tijd brieven maken xd 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld