Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
tijdens vakantie-modus
Toothless
Wereldberoemd



Kan ik dan wel inloggen en zo? :$
Account verwijderd




geen idee sorry :c
Anoniem
Wereldberoemd



Ja, maar verder kun je niets. xd
Anoniem
Wereldberoemd



Je blijft op 1 pagina, die er zo uitziet:
Vakantiemodus
Als je voor een bepaalde tijd afwezig bent, dan kun je hier de vakantiemodus activeren.
 
 
Vakantiemodus
De vakantie is geboekt!

Je bent nog 3 dagen op vakantie. 

Om de reis te annuleren, klik hier.
(Kosten: 75 popdollar. Boekingskosten worden niet geretourneerd)
Toothless
Wereldberoemd



Ja, maar verder kun je niets. xd

Wat kan ik wel, en wat niet? Kan ik wel op het forum? 
Anoniem
Wereldberoemd



Ja, maar verder kun je niets. xd

Wat kan ik wel, en wat niet? Kan ik wel op het forum? 

Je kunt helemaal niets. xP
Account verwijderd




Je blijft op 1 pagina, die er zo uitziet:
Vakantiemodus
Als je voor een bepaalde tijd afwezig bent, dan kun je hier de vakantiemodus activeren.
 
 
Vakantiemodus
De vakantie is geboekt!

Je bent nog 3 dagen op vakantie. 

Om de reis te annuleren, klik hier.
(Kosten: 75 popdollar. Boekingskosten worden niet geretourneerd)

Toothless
Wereldberoemd



Ja, maar verder kun je niets. xd

Wat kan ik wel, en wat niet? Kan ik wel op het forum? 

Je kunt helemaal niets. xP

Oh... xd Lekker dan.. Ik denk dan kan ik jullie misschien tussendoor op de hoogte houden van mijn uitwisseling, maar dat gaat dus niet door, grr.
Toothless
Wereldberoemd



Ja, maar verder kun je niets. xd

Wat kan ik wel, en wat niet? Kan ik wel op het forum? 

..waar denk je dat vakantie modus voor dient 

Dat ik geen fans verlies. ;) Ik had verwacht dat ik wel op het forum zou kunnen en zo..
Desere
Landelijke ster



Wat kan ik wel, en wat niet? Kan ik wel op het forum? 

..waar denk je dat vakantie modus voor dient 

Dat ik geen fans verlies. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'> Ik had verwacht dat ik wel op het forum zou kunnen en zo..

lol
Anoniem
Popster



Je kunt wel inloggen, maar dan kom je op een scherm waar je ziet hoelang je nog vakantiemodus hebt en je kunt hem dan annuleren. Maar voor de rest kan je niks.
Wel kan je offline forum's enzo nog volgen, alleen niet reageren. ;) Dan moet je gewoon niet ingelogd zijn.
Anoniem
Popster



Wat kan ik wel, en wat niet? Kan ik wel op het forum? 

..waar denk je dat vakantie modus voor dient 

Dat ik geen fans verlies. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'> Ik had verwacht dat ik wel op het forum zou kunnen en zo..

Dat je geen fans verliest is alleen de fans die je zou verliezen als je dagen niet inlogt he. Haha, als je gewoon geen beveiliging hebt verlies je alsnog die fans wel. xD
Toothless
Wereldberoemd



Je kunt wel inloggen, maar dan kom je op een scherm waar je ziet hoelang je nog vakantiemodus hebt en je kunt hem dan annuleren. Maar voor de rest kan je niks.
Wel kan je offline forum's enzo nog volgen, alleen niet reageren. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'> Dan moet je gewoon niet ingelogd zijn.

Oh oké bedankt. ;)

Is het toegestaan een ander acc aan te maken, zodat ik wel af en toe online kan komen maar geen fans kwijtraak? 
Toothless
Wereldberoemd



..waar denk je dat vakantie modus voor dient 

Dat ik geen fans verlies. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'> Ik had verwacht dat ik wel op het forum zou kunnen en zo..

Dat je geen fans verliest is alleen de fans die je zou verliezen als je dagen niet inlogt he. Haha, als je gewoon geen beveiliging hebt verlies je alsnog die fans wel. xD

Ik zorg gewoon dat ik lang genoeg beveiliging heb. 
Anoniem
Popster



Je kunt wel inloggen, maar dan kom je op een scherm waar je ziet hoelang je nog vakantiemodus hebt en je kunt hem dan annuleren. Maar voor de rest kan je niks.
Wel kan je offline forum's enzo nog volgen, alleen niet reageren. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'> Dan moet je gewoon niet ingelogd zijn.

Oh oké bedankt. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Is het toegestaan een ander acc aan te maken, zodat ik wel af en toe online kan komen maar geen fans kwijtraak? 

Haha, waarom zou een tweede account verboden zijn? :p
Ik had (toen ik in vakantiemodus stond) ook even een extra account gemaakt. HAAHHA. Wat best dom was.  
Anoniem
Popster



Dat ik geen fans verlies. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'> Ik had verwacht dat ik wel op het forum zou kunnen en zo..

Dat je geen fans verliest is alleen de fans die je zou verliezen als je dagen niet inlogt he. Haha, als je gewoon geen beveiliging hebt verlies je alsnog die fans wel. xD

Ik zorg gewoon dat ik lang genoeg beveiliging heb. 

Je kunt maar per week nieuwe kopen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste