Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Donateurs item
Anoniem
Landelijke ster



Is dat al bekend?
Anoniem
Wereldberoemd



whuut
Anoniem
Popster



Die komt vrijdag?
Nu je het zegt ik moet donateur kopen xD
Anoniem
Landelijke ster



Die komt vrijdag?
Nu je het zegt ik moet donateur kopen xD

Ja, maar soms zag k al topic van zo ervoor al xD
Anoniem
Popster



Die komt vrijdag?
Nu je het zegt ik moet donateur kopen xD

Ja, maar soms zag k al topic van zo ervoor al xD

Euwh jeah idk xD 
Anoniem
Landelijke ster



Die komt vrijdag?
Nu je het zegt ik moet donateur kopen xD

Ja, maar soms zag k al topic van zo ervoor al xD

Euwh jeah idk xD 

Als t stom is wil ik mn cr terug HAHAHA oke laat het leuk zijn D:
Anoniem
Popster



Ja, maar soms zag k al topic van zo ervoor al xD

Euwh jeah idk xD 

Als t stom is wil ik mn cr terug HAHAHA oke laat het leuk zijn D:

Haha ja mja ik ga gwn donateur items sparen xd (Jeah ook al) So jeah dan ben ik probably goedkoper uit xd 
mja je kan ook op dollzmania iets opzoeken en aan Lianne voorstellen? xd
Account verwijderd




nou ik ben benieuwt
Anoniem
Landelijke ster



Euwh jeah idk xD 

Als t stom is wil ik mn cr terug HAHAHA oke laat het leuk zijn D:

Haha ja mja ik ga gwn donateur items sparen xd (Jeah ook al) So jeah dan ben ik probably goedkoper uit xd 
mja je kan ook op dollzmania iets opzoeken en aan Lianne voorstellen? xd

Ik zit nooit op dollzmania eigenlijk haha
Anoniem
Popster



Als t stom is wil ik mn cr terug HAHAHA oke laat het leuk zijn D:

Haha ja mja ik ga gwn donateur items sparen xd (Jeah ook al) So jeah dan ben ik probably goedkoper uit xd 
mja je kan ook op dollzmania iets opzoeken en aan Lianne voorstellen? xd

Ik zit nooit op dollzmania eigenlijk haha

Ik kijk er soms xd 
Anoniem
Landelijke ster



Haha ja mja ik ga gwn donateur items sparen xd (Jeah ook al) So jeah dan ben ik probably goedkoper uit xd 
mja je kan ook op dollzmania iets opzoeken en aan Lianne voorstellen? xd

Ik zit nooit op dollzmania eigenlijk haha

Ik kijk er soms xd 

Ik ga wel ns kijken zo hihi ^^
Account verwijderd




nou normaal was ie al bekend
Anoniem
Landelijke ster



nou normaal was ie al bekend

tja
Account verwijderd




maarja
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld