Affollato schreef: Ja, maar soms zag k al topic van zo ervoor al xD
Euwh jeah idk xD
Als t stom is wil ik mn cr terug HAHAHA oke laat het leuk zijn D:
Haha ja mja ik ga gwn donateur items sparen xd (Jeah ook al) So jeah dan ben ik probably goedkoper uit xd mja je kan ook op dollzmania iets opzoeken en aan Lianne voorstellen? xd
Als t stom is wil ik mn cr terug HAHAHA oke laat het leuk zijn D:
Haha ja mja ik ga gwn donateur items sparen xd (Jeah ook al) So jeah dan ben ik probably goedkoper uit xd mja je kan ook op dollzmania iets opzoeken en aan Lianne voorstellen? xd
Affollato schreef: Als t stom is wil ik mn cr terug HAHAHA oke laat het leuk zijn D:
Haha ja mja ik ga gwn donateur items sparen xd (Jeah ook al) So jeah dan ben ik probably goedkoper uit xd mja je kan ook op dollzmania iets opzoeken en aan Lianne voorstellen? xd
FlutterShy schreef: Haha ja mja ik ga gwn donateur items sparen xd (Jeah ook al) So jeah dan ben ik probably goedkoper uit xd mja je kan ook op dollzmania iets opzoeken en aan Lianne voorstellen? xd