Toothless schreef:
Ik ben vanaf morgenochtend een week niet online mensen, dus ik ga op vakantie-modus! omg ik ga jullie enorm missen <3
Voor degenen die nieuwsgierig zijn waarom ik weg ben: Ik heb uitwisseling met school. We slapen een week lang op school (in de hemelvaartsvakantie) samen met leerlingen uit Tsjechië, Slowakije en Duitsland. Twee jaar terug zijn we in Duitsland geweest met diezelfde landen en nu komen ze allemaal hierheen, wordt echt een super leuke maar ook spannende week. Ik zie er ergens een klein beetje tegenop want ik heb nu twee jaar geen Engels gepraat dus dat wordt wel moeilijk. Verder heb ik er vooral veel zin in!
Ik ben vanaf morgenochtend een week niet online mensen, dus ik ga op vakantie-modus! omg ik ga jullie enorm missen <3
Voor degenen die nieuwsgierig zijn waarom ik weg ben: Ik heb uitwisseling met school. We slapen een week lang op school (in de hemelvaartsvakantie) samen met leerlingen uit Tsjechië, Slowakije en Duitsland. Twee jaar terug zijn we in Duitsland geweest met diezelfde landen en nu komen ze allemaal hierheen, wordt echt een super leuke maar ook spannende week. Ik zie er ergens een klein beetje tegenop want ik heb nu twee jaar geen Engels gepraat dus dat wordt wel moeilijk. Verder heb ik er vooral veel zin in!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20