Toothless schreef:
Ja, ik ben in een gulle bui. Dus ik geef 2 keer een week manager weg via loting!
Er mogen 10 mensen meedoen, dus wees snel! Als je meedoet, moet je even een nummertje kiezen tussen 1 en 10. Als alle nummers bezet zijn, begint de loting. Dit doe ik via random.org om het geheel eerlijk te houden! De twee winnaars ontvangen beide een week manager!
Er mogen alleen mensen meedoen die op dit moment geen manager hebben.
DE NUMMERS
1 = Vivacious
2 = Editors
3 = Fendacy
4 = XLisa
5 = BlackRoozAnna
6 = Fjordenlover
7 = BreakingNews
8 = Ariana445
9 = Blue
10 = NeonLights
Het eerste winnende nummertje is 4. Gefeliciteerd, XLisa!
En het tweede nummertje dat ik getrokken heb, is nummer 3. Gefeliciteerd, Fendacy!
Voor iedereen die helaas niet gewonnen heeft, ik doe vast nog wel eens zo'n actie dus doe dan zeker weer mee!
Ja, ik ben in een gulle bui. Dus ik geef 2 keer een week manager weg via loting!
Er mogen 10 mensen meedoen, dus wees snel! Als je meedoet, moet je even een nummertje kiezen tussen 1 en 10. Als alle nummers bezet zijn, begint de loting. Dit doe ik via random.org om het geheel eerlijk te houden! De twee winnaars ontvangen beide een week manager!
Er mogen alleen mensen meedoen die op dit moment geen manager hebben.
DE NUMMERS
1 = Vivacious
2 = Editors
3 = Fendacy
4 = XLisa
5 = BlackRoozAnna
6 = Fjordenlover
7 = BreakingNews
8 = Ariana445
9 = Blue
10 = NeonLights
Het eerste winnende nummertje is 4. Gefeliciteerd, XLisa!
En het tweede nummertje dat ik getrokken heb, is nummer 3. Gefeliciteerd, Fendacy!
Voor iedereen die helaas niet gewonnen heeft, ik doe vast nog wel eens zo'n actie dus doe dan zeker weer mee!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
!