Chayen schreef:
Ik hoop niet dat 'ie morgen komt,
want dan ga ik naar een verjaardag.
En dan is 't nogal lullig om die verjaardag af te zeggen voor een LE dag HAHAH..
Ik hoop niet dat 'ie morgen komt,
want dan ga ik naar een verjaardag.
En dan is 't nogal lullig om die verjaardag af te zeggen voor een LE dag HAHAH..


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19