Girafke schreef:
Ik heb op mijn laptop mijn ww opgeslagen hè, dus ik klik op Log in, maar doe ie het niet, vaker proberen, nog steeds niet, omg, was echt even schrikken hoor.
Maar nadat ik mijn ww gewoon typte, deed ie het wel, heel raar, want normaal doe ie het meteen...
Ik heb op mijn laptop mijn ww opgeslagen hè, dus ik klik op Log in, maar doe ie het niet, vaker proberen, nog steeds niet, omg, was echt even schrikken hoor.

Maar nadat ik mijn ww gewoon typte, deed ie het wel, heel raar, want normaal doe ie het meteen...


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
